Colliers: Моловете са пълни. Идват ритейл парковете

Най-растящ е пазарът на търговски площи в Пловдив - там има нов мол и три парка през второто полугодие на 2018 г.

Хранителните вериги са с най-много новооткрити магазини през втората половина на 2018 г. Лидер е BILLA с четири, следвана с Lidl и T Market с три и "Фантастико" с един.
Хранителните вериги са с най-много новооткрити магазини през втората половина на 2018 г. Лидер е BILLA с четири, следвана с Lidl и T Market с три и "Фантастико" с един.
Хранителните вериги са с най-много новооткрити магазини през втората половина на 2018 г. Лидер е BILLA с четири, следвана с Lidl и T Market с три и "Фантастико" с един.
Хранителните вериги са с най-много новооткрити магазини през втората половина на 2018 г. Лидер е BILLA с четири, следвана с Lidl и T Market с три и "Фантастико" с един.

На 1000 души население в България в края на 2018 г. се падат 109 кв. м търговски площи. За София този индикатор за наситеност се задържа на 316 кв.м през второто полугодие на 2018 г., но за Пловдив нараства на 254 кв.м. Това сочи ново проучване на Colliers International на пазара на търговски площи в България.

През второто полугодие на 2018 г. общото предлагане в София остава без промяна – 400 600 кв. м. За страната то нараства до 771 860 кв.м основно заради отварянето на Plovdiv Plaza с отдаваема площ от 35 000 кв. м. От консултантската компания следят основно търговските центрове над 10 000 кв. м.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар