Строителството на молове в Европа е на историческо дъно

През 2018 г. са завършени 2.6 млн. кв.м търговски площи, което е най-малко от 24 г. насам, показва доклад на Cushman & Wakefield

България се вписва в общата тенденция от последните години предимно да се завършват замразени проекти или се отварят площи след модернизация
България се вписва в общата тенденция от последните години предимно да се завършват замразени проекти или се отварят площи след модернизация
България се вписва в общата тенденция от последните години предимно да се завършват замразени проекти или се отварят площи след модернизация    ©  Reuters
България се вписва в общата тенденция от последните години предимно да се завършват замразени проекти или се отварят площи след модернизация    ©  Reuters

Новопостроените площи търговски центрове в Европа достигат най-ниското ниво за последните 24 години. Това показва проучване на консултантска компания Cushman & Wakefield, чийто партньор за България е Forton.

През 2018 г. на континента е добавено 2.6 млн. кв.м ново пространство в молове, което е с 28% по-малко в сравнение с предишната година. Нивата са близки до тези от ранните 90 години, когато шопинг центровете дебютираха в Централна и Източна Европа (ЦИЕ), отбелязват консултантите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал