Имотният бизнес в България започва да се дигитализира

Около 30 стартъпа мислят решения в сектора, казва Георги Павлов, чиято амбиция е да създаде проптех общност в България

"Имотният пазар се преобръща. Този път не бива да следваме вълната, а да я създаваме", каза още Георги Павлов, създател на proptech.bg
"Имотният пазар се преобръща. Този път не бива да следваме вълната, а да я създаваме", каза още Георги Павлов, създател на proptech.bg
"Имотният пазар се преобръща. Този път не бива да следваме вълната, а да я създаваме", каза още Георги Павлов, създател на proptech.bg    ©  Надежда Чипева
"Имотният пазар се преобръща. Този път не бива да следваме вълната, а да я създаваме", каза още Георги Павлов, създател на proptech.bg    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

Близо 30 стартъп компании в България работят, за да въведат технологиите на традиционно консервативния имотен пазар в страната. Някои все още са на стадий идея, други са компании засега без приходи, а трети вече търсят финансиране за бъдещото си развитие, казва Георги Павлов, създател на платформата proptech.bg. Павлов, който доскоро беше изпълнителен директор на най-голямата агенция за недвижими имоти в страната "Адрес", обяви на пресконференция, че сега работи за създаване на проптех общност в България.

Проптех (от property и technology) той дефинира като движение за дигитализация на имотния бранш и като "набор от технологии, които променят начина, по който хората купуват, продават и управляват имоти".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове