Имотният бизнес в България започва да се дигитализира
Около 30 стартъпа мислят решения в сектора, казва Георги Павлов, чиято амбиция е да създаде проптех общност в България


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Близо 30 стартъп компании в България работят, за да въведат технологиите на традиционно консервативния имотен пазар в страната. Някои все още са на стадий идея, други са компании засега без приходи, а трети вече търсят финансиране за бъдещото си развитие, казва Георги Павлов, създател на платформата proptech.bg. Павлов, който доскоро беше изпълнителен директор на най-голямата агенция за недвижими имоти в страната "Адрес", обяви на пресконференция, че сега работи за създаване на проптех общност в България.
Проптех (от property и technology) той дефинира като движение за дигитализация на имотния бранш и като "набор от технологии, които променят начина, по който хората купуват, продават и управляват имоти".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.