Тома Станишев: "Галардо" се превърна в синоним на доверие, дискретност и професионализъм
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Тома Станишев: "Галардо" се превърна в синоним на доверие, дискретност и професионализъм

Тома Станишев: "Галардо" се превърна в синоним на доверие, дискретност и професионализъм

Управителят на Galardo Real Estate за предимствата на фирмата и тенденциите на пазара на недвижими имоти

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
5150 прочитания

Вашата компания е един от дългогодишните и успешни играчи на пазара на недвижими имоти в страната, където конкуренцията е значителна. Какво ви отличава от другите компании? Какви са вашите предимства, какво ви прави предпочитан партньор?

Да, така е. Нашата компания "Галардо" е повече от 13 години на българския пазар. За всички тези години "Галардо" се превърна в синоним на доверие, дискретност и професионализъм. Това ни прави предпочитан партньор за нашите клиенти. Нашите консултанти са изключително добре запознати с пазара в столицата, за нас оценката на имота е важна стъпка в процеса на продажбата. Екипът на "Галардо" притежава цялата експертиза, за да оцени точно и прецизно съответните имоти. Galardo Real Estate се разви изключително много през годините. Значително внимание се отделя на агентите, които преминават през множество обучения по френски методи. Това, с което Galardo се отличава от останалите играчи на пазара, е безплатната оценка на всеки имот и активното участие в преговори. Наблюдавайки скоростното развитие на технологиите, нашата агенция влага все повече инвестиции в маркетинга и рекламата с цел по-доброто позициониране на пазара и качествената реклама на ексклузивни имоти.

Вие започвате като франчайз на чуждестранна верига за недвижими имоти, в портфолиото ви и сега са заложени партньорства с чуждестранни фондове. Какво от международния опит в сектора внесохте на българския пазар?

- Основното е опитът, който внесох, в обучението за техниката на оценка на имотите. Това специфично обучение прави търговците ни проактивни и упорити.

Продуктът, който предлагате на клиентите в страната, е много широк и разнообразен - както продажба, покупка и отдаване под наем на имоти, така и тяхното цялостно управление, а също и инвестиции в недвижимости. Какво е специфичното и новото в офертите на вашата агенция в тези сектори? Кой от тях развивате най-активно, къде виждате по-големи перспективи?

- Предлагаме затворен цикъл: покупка, ремонтни дейности, обзавеждане, управление, отдаване под наем и или препродажба. Затварянето на цикъла дава възможност на нашите чуждестранни клиенти да инвестират дистанционно с нас. Най-активно са застъпени покупко-продажбите на имоти. Перспектива за нашата агенция откривам в инвестиционните проекти. Нашият опит показва, че много често на пазара има несъответствие между търсене и предлагане - например бюджетни къщи в южните райони или маломерни апартаменти и студиа.

Какво жилище предпочита и търси българинът днес? Вашата агенция разполага с луксозни апартаменти в затворени комплекси, в жилищни сгради, в известните райони край София, както и в центъра на столицата - какво избират клиентите ви от този каталог и защо?

- Имаме голяма гама от клиенти с доста различни бюджети и различни критерии. Трудно мога да ги категоризирам, но в последната година усещаме увеличаване на търсенето на апартаменти с три и повече спални. Кризата покрай корона вируса и социалната изолация накара хората да оценят важността на жилището, което обитават. Много семейства дойдоха при нас в търсене на по-големи къщи или апартаменти, засилиха се продажбите на къщи и парцели в полите на Витоша.

Как вашата компания гарантира на своите клиенти качеството на закупувания от тях имот? Отговаря ли качеството на новото строителство в страната на международните стандарти?

- Гаранцията осигуряваме чрез подготвен екип от брокери и юрисконсулт, които са плътно до клиентите ни във всяка стъпка от покупко-продажбата на имот. Смея да твърдя, че качеството на строителството вече отговаря на международните стандарти. Грешката, която правят много купувачи, е да се водят конкретно и само от цената на квадратен метър, без да взимат под внимание материалите, използвани при строителството на сградите. На нашия пазар можем да обособим няколко нива на качество на строителството.

Кои фактори допринасят най-много за успеха на вашата компания на пазара - разнообразието на предлаганите имоти, тяхното местоположение, цената им, съпътстващите услуги?

- Успехът на "Галардо" се дължи на всички тези фактори в съвкупност, като най-голям принос има добре обученият ни екип.

Как вашата компания преминава през сегашната криза, предизвикана от коронавирусната пандемия? Пазарът на недвижими имоти в България, както и в други европейски страни, бе силно засегнат от наложения локдаун, от възникналите ограничения за сделки на инвеститорите и купувачите. Как коренно различната нова ситуация се отрази на вашата работа?

- Galardo Real Estate е част от средния и високия сегмент, който, за щастие, почти не беше засегнат от коронакризата. Обратно на очакванията, наблюдаваме дори повишен интерес и повече продажби. Сред причините за това явление е, че инвестицията в недвижим имот по време на криза представлява сигурност за много хора. Допълнителна мотивация за инвестиране дават спомените при връщането назад във времето на икономическата криза, когато известна българска банка обяви фалит. Друга вероятна причина за повишените продажби е ускореното влизане в еврозоната.

В някои европейски страни вече бе регистрирано нарастване на търсенето на по-големи жилища или такива, които биха могли да се преустроят сравнително бързо, за да се обособи допълнително помещение за работа или учене, а също така намалява обемът на наеманите традиционни офис площи. Забелязват ли се такива процеси у нас?

- В момента наистина търсенето на офиси е на пауза. Много международни фирми очакват как ще се развива икономиката през 2021 година, но вярвам, че хоум офисът е временна тенденция. Бизнесът винаги ще има нужда от социална среда и офис площи. Това важи и за образованието.

Как се движат цените на жилищата в условията на коронакризата, какво според вас могат да очакват желаещите да станат новодомци в краткосрочен и дългосрочен план?

- В момента не се усеща спад на цените на имотите, може би в някои от кварталите, където има голямо предлагане, ще има известен спад в цените следващите месеци. Аз съм оптимист и смятам, че до година ще излезем от активната фаза на коронакризата и пазарът ще остане стабилен.

В каква насока предвиждате развитието на компанията ви в следващите години? Какво включва бизнес стратегията ви?

- В следващите години предвиждаме увеличаване на екипа от агенти на недвижими имоти, както и развитие в отделите "Управление на имоти" и "Инвестиционни проекти".

Вашата компания е един от дългогодишните и успешни играчи на пазара на недвижими имоти в страната, където конкуренцията е значителна. Какво ви отличава от другите компании? Какви са вашите предимства, какво ви прави предпочитан партньор?

Да, така е. Нашата компания "Галардо" е повече от 13 години на българския пазар. За всички тези години "Галардо" се превърна в синоним на доверие, дискретност и професионализъм. Това ни прави предпочитан партньор за нашите клиенти. Нашите консултанти са изключително добре запознати с пазара в столицата, за нас оценката на имота е важна стъпка в процеса на продажбата. Екипът на "Галардо" притежава цялата експертиза, за да оцени точно и прецизно съответните имоти. Galardo Real Estate се разви изключително много през годините. Значително внимание се отделя на агентите, които преминават през множество обучения по френски методи. Това, с което Galardo се отличава от останалите играчи на пазара, е безплатната оценка на всеки имот и активното участие в преговори. Наблюдавайки скоростното развитие на технологиите, нашата агенция влага все повече инвестиции в маркетинга и рекламата с цел по-доброто позициониране на пазара и качествената реклама на ексклузивни имоти.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

Още от Капитал

Airbnb и други загуби

Airbnb и други загуби

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK