Вълна от ритейл паркове
Предимствата са, че е евтино и бързо за строителство и откритата зона е по-безопасна за клиентите


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Вълната от ритейл паркове вече е в България. И по света тя идва, след като пазарът се насити с молове. Инвеститори в страната отдавна се подготвят за нея, но COVID кризата и в тази сфера ускори процесите. Във фокуса са градове от различен калибър, а откритите зони често включват комбинация с голяма верига ("Технополис", "Метро") като инвеститор, съсед или наемател.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.