Моята модерна къща на метри от плажа

Моята модерна къща на метри от плажа

Ваканционните имоти по Черноморието привличат българските купувачи както за дълга почивка в собствен дом, така и за летен хоум офис

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
6272 прочитания

От кратко явление, започнало след началото на пандемията, интересът към къщите се превърна в устойчива тенденция в сектора на недвижимите имоти. По данни на няколко от големите консултантски агенции с близо 20% са се увеличили запитванията за подобен тип жилища през последната година. Справката на НСИ също доказва този тренд. Сред въведените в експлоатация новопостроени жилищни сгради през второто тримесечие най-голям е относителният дял на новопостроените къщи (73.6%), следвани от жилищните кооперации (16.6%).

Промяната не е само в ежедневието на хората, тя обхваща и начина, по който организират почивката си, казват от Green Life Developments & Resorts. Ограниченията за пътуване и усложнената обстановка насочиха голяма част от българите към родното Черноморие, което засили активността им на ваканционния пазар. Немалко хора, които се се колебаели относно покупката на втори дом, предприемат действия и сключват сделка заради несигурната обстановка и по-малко възможности за пътуване извън страната. Българските купувачи търсят основно жилища с висока добавена стойност. Затова и най-желани са имотите в затворени комплекси с осигурена поддръжка и цялостно обслужване.

"Къщите в Green Life Beach Resort Sozopol са особено предпочитани от семейства с деца, търсещи повече отделеност и спокойствие. Собствениците имат повече гъвкавост при планирането на почивката си и не са ангажирани със стопанисването на имота, когато не го ползват. Вече има и немалко хора, които съчетават семейната ваканция с работа, използвайки жилището едновременно и за изнесен летен офис", коментира Екатерина Желяпова, търговски директор "Ваканционни имоти", Green Life Development.

Къщите в Green Life Beach Resort Sozopol разполагат с удобно вътрешно разпределение, като клиентите могат да избират между готови интериорни решения и собствен дизайн. С красивата си средиземноморска архитектура и изобилие от зеленина премиум жилищата са без аналог на пазара. Предлагат се напълно завършени с 2 или 3 спални, а просторната веранда е подходяща както за събиране с приятели, така и за релакс след дълъг ден на плажа. Площта им варира спрямо типа, като най-малките започват от 150 кв.м.

"Притежанието на втори дом на морето вече не се счита за лукс, а все повече се разглежда като необходимост. От една страна, вложението на спестяванията в недвижимо имущество носи спокойствие и сигурност, предвид неизгодните банкови условия при депозитите. От друга страна, клиентите търсят удобството да отсядат в собствено жилище, без да се налага да търсят хотели и да губят време в резервации", допълва Екатерина Желяпова.

Green Life Beach Resort Sozopol е комплекс от затворен тип на първа линия на морето със собствен плаж на една от най-живописните и обширни ивици в България - Каваци. Предлага разнообразни удобства, които превръщат почивката в удоволствие. На разположение са няколко ресторанта на блок маса и à la carte с първокласно меню. За най-малките има предвидени различни занимания и детски площадки.

От кратко явление, започнало след началото на пандемията, интересът към къщите се превърна в устойчива тенденция в сектора на недвижимите имоти. По данни на няколко от големите консултантски агенции с близо 20% са се увеличили запитванията за подобен тип жилища през последната година. Справката на НСИ също доказва този тренд. Сред въведените в експлоатация новопостроени жилищни сгради през второто тримесечие най-голям е относителният дял на новопостроените къщи (73.6%), следвани от жилищните кооперации (16.6%).

Промяната не е само в ежедневието на хората, тя обхваща и начина, по който организират почивката си, казват от Green Life Developments & Resorts. Ограниченията за пътуване и усложнената обстановка насочиха голяма част от българите към родното Черноморие, което засили активността им на ваканционния пазар. Немалко хора, които се се колебаели относно покупката на втори дом, предприемат действия и сключват сделка заради несигурната обстановка и по-малко възможности за пътуване извън страната. Българските купувачи търсят основно жилища с висока добавена стойност. Затова и най-желани са имотите в затворени комплекси с осигурена поддръжка и цялостно обслужване.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.

Още от Капитал

Жилища и желания в "гетото"

Жилища и желания в "гетото"