Бизнесът с хотели: лукс и близки гости

Секторът страда от пандемията, но ще има и нови обекти, и сделки със стари

В България ще има нови хотели - в София, на морето, в спа курортите продължава да се строи. Очакват се и много сделки със съществуващи в идващите година-две. Затова и е важно да се напомни, че инвестицията в хотел е инвестиция и в бизнес, а не само в недвижима собственост. Ключово е да се зачита какво търсят клиентите. А и без своя персонал, мениджмънт, бранд и начин на продажби хотелът е просто сграда, подобна на много други. Освен това, преди да се реши да се инвестира ли в хотел или не, е добре да се проследят процесите в сектора - от година и половина той преминава през радикална трансформация, като маржовете на печалба падат. Това е краткото обобщение на дискусия с представители на хотелския бизнес на конференцията BalREc 2021, организирана от "Градът медиа груп".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове