Бизнесът с хотели: лукс и близки гости
Секторът страда от пандемията, но ще има и нови обекти, и сделки със стари
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
В България ще има нови хотели - в София, на морето, в спа курортите продължава да се строи. Очакват се и много сделки със съществуващи в идващите година-две. Затова и е важно да се напомни, че инвестицията в хотел е инвестиция и в бизнес, а не само в недвижима собственост. Ключово е да се зачита какво търсят клиентите. А и без своя персонал, мениджмънт, бранд и начин на продажби хотелът е просто сграда, подобна на много други. Освен това, преди да се реши да се инвестира ли в хотел или не, е добре да се проследят процесите в сектора - от година и половина той преминава през радикална трансформация, като маржовете на печалба падат. Това е краткото обобщение на дискусия с представители на хотелския бизнес на конференцията BalREc 2021, организирана от "Градът медиа груп".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Хотелския бизнес в България като че ли загуби най-много - и приходи, и служители, и печалба. От 15 през 2019 големите компании през 2020 са останали само 2...
Резултат от 70% от 2019 може и да не е достатъчен, обобщените данни за близо 200 хотела са невиждани до момента - https://www.patreon.com/posts/57875148.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.