Производители и търговци сме в една лодка, без да става дума за свръхрегулация

Растежът на едните зависи от успеха на другите, казва директорът на "Кауфланд България"

Средно над 75% от оборота в нашата верига е от стоки, произведени в България, казва Димитър Спасов, изпълнителен директор на "Кауфланд България"<br />
Средно над 75% от оборота в нашата верига е от стоки, произведени в България, казва Димитър Спасов, изпълнителен директор на "Кауфланд България"<br />    ©  Надежда Чипева
Средно над 75% от оборота в нашата верига е от стоки, произведени в България, казва Димитър Спасов, изпълнителен директор на "Кауфланд България"<br />
Средно над 75% от оборота в нашата верига е от стоки, произведени в България, казва Димитър Спасов, изпълнителен директор на "Кауфланд България"<br />    ©  Надежда Чипева

През последните години се чуха много обвинения към големите търговски вериги, че пренебрегват българските производители за сметка на чуждите, че не предлагат достатъчно български продукти и така убиват родното производство, че извиват ръцете на предприемачите от България, а толерират западните и така нататък и така нататък. A истината е съвсем различна: търговците и производителите сме в една лодка и растежът на едните зависи от успеха на другите.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се