Потребителските тестове имат по-добър резултат при работеща съдебна система

Гуидо Адриансенс, изпълнителен директор на Международната организация за потребителски изследвания и тестове, в интервю пред "Капитал Daily"

Shutterstock    ©  Shutterstock

Какво представляват сравнителните тестове на продукти, осъществявани от независими потребителски организации. Как те могат да насърчат най-добрите практики на производителите, да ориентират потребителите за продуктите с най-добро съотношение цена/качество и така да допринесат за развитието на пазара. По тази тема на 28 октомври можете да чуете Гуидо Адриансенс, главен изпълнителен директор на Международната организация за потребителски изследвания и тестове. Той ще бъде лектор на конференцията Retail in Detail 2015 "Умните решения за устойчиво развитие", която ще се проведе в Sofia Event Center. Конференциите се организират от сп. "Регал" и "GfK България" от десет поредни години.

Вероятно сте чували за легендарната германска фондация "Варентест" (Stiftung Warentest), която от 50 години допринася за качеството на живота на германските потребители. Или за Which?, която оценява над 2500 продукта годишно и работи за благосъстоянието на британските потребители. Сравнителните тестове, каквито правят тези организации, изискват време и пари. Затова и всички значими организации на потребителите по цял свят членуват в Международната организация на потребителски изследвания и тестове (International Consumer Research & Testing – ICRT).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове