Майк Уитенстийн: Поставете клиентите във фокуса на дейността си
Бизнес консултантът и експерт по клиентското изживяване пред "Капитал Daily"


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Визитка
Майк Уитенстийн е експерт в областта на клиентското изживяване, услугите и бизнес дизайна. Помогнал е на над 400 организации в над 25 страни по света да подобрят изживяването, което предоставят на клиентите си, а съветите му се оценяват на 1.5 млрд. долара в добавена стойност. Сред клиентите му са Air Canada, Apple, AT&T, Best Buy, Delta Air Lines, Holiday Inn, IBM, McDonald’s, SAP и др. Той беше в България по покана на "БНП Париба лични финанси". Разговаряме с него, преди да изнесе презентация пред собственици и мениджъри на бизнес партньорите на небанковата компания за финансиране - големи търговски вериги, онлайн магазини, производители и др.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.