Новият брой:
Правителство с ГЕРБ?

Майк Уитенстийн: Поставете клиентите във фокуса на дейността си

Бизнес консултантът и експерт по клиентското изживяване пред "Капитал Daily"

"Не може имате по-добро клиентско изживяване, ако служителите ви не са ангажирани на всички равнища."
"Не може имате по-добро клиентско изживяване, ако служителите ви не са ангажирани на всички равнища."
"Не може имате по-добро клиентско изживяване, ако служителите ви не са ангажирани на всички равнища."    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ
"Не може имате по-добро клиентско изживяване, ако служителите ви не са ангажирани на всички равнища."    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Визитка

Майк Уитенстийн е експерт в областта на клиентското изживяване, услугите и бизнес дизайна. Помогнал е на над 400 организации в над 25 страни по света да подобрят изживяването, което предоставят на клиентите си, а съветите му се оценяват на 1.5 млрд. долара в добавена стойност. Сред клиентите му са Air Canada, Apple, AT&T, Best Buy, Delta Air Lines, Holiday Inn, IBM, McDonald’s, SAP и др. Той беше в България по покана на "БНП Париба лични финанси". Разговаряме с него, преди да изнесе презентация пред собственици и мениджъри на бизнес партньорите на небанковата компания за финансиране - големи търговски вериги, онлайн магазини, производители и др.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове