България все още е непозната инвестиционна дестинация и трябва да се рекламира по-добре

Интервю със Стефан Марку, управляващ директор на A.T. Kearney - Румъния

Визитка

Стефан Марку е управляващ директор на А.Т. Kearney - Румъния. Има повече от 10 години опит в консултантския бизнес. Основният му фокус е върху редизайн на стратегически бизнес модели и внедряването им, интеграция след сделки, свързани със сливания и придобивания, програми за намаляване на разходите, както и стратегии, свързани с каналите за продажба, маркетинг, разработването и изпълнението на стратегически съюзи и съвместни платформи за услуги. Има богат опит в управлението на проекти в цяла Централна и Източна Европа с големи световни компании за широк спектър от стратегически и оперативни въпроси.
България трябва да пренасочи стратегията си за привличане на преки чуждестранни инвестиции към сектори, ориентирани към износ.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се