България все още е непозната инвестиционна дестинация и трябва да се рекламира по-добре

Интервю със Стефан Марку, управляващ директор на A.T. Kearney - Румъния

   ©  ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА

Визитка

Стефан Марку е управляващ директор на А.Т. Kearney - Румъния. Има повече от 10 години опит в консултантския бизнес. Основният му фокус е върху редизайн на стратегически бизнес модели и внедряването им, интеграция след сделки, свързани със сливания и придобивания, програми за намаляване на разходите, както и стратегии, свързани с каналите за продажба, маркетинг, разработването и изпълнението на стратегически съюзи и съвместни платформи за услуги. Има богат опит в управлението на проекти в цяла Централна и Източна Европа с големи световни компании за широк спектър от стратегически и оперативни въпроси.
България трябва да пренасочи стратегията си за привличане на преки чуждестранни инвестиции към сектори, ориентирани към износ.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар