Очакваме умерен растеж на пивоварния пазар през 2016 г.
Марко Ниавро, генерален директор на "Каменица" АД, пред "Капитал Daily"
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Визитка
Марко Ниавро оглави "Каменица" АД през септември 2013 г. Преди това генералният директор на пивоварната компания е бил директор "Управление на марките" за Molson Coors Europe. Той е отговарял за глобалното развитие на стратегическите марки Staropramen и Carling, лицензионните брандове и централната дигитална маркетинг стратегия във всичките десет държави от европейската структура на Molson Coors Europe. Започва кариерата си в бирения бранш през 2005 г. в Zagrebacka pivovara. Притежава MBA диплома от Университета по икономика в Загреб, Хърватия.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Доста пивоварни заводи се закриха, а бирата е в огромно изобилие на пазара - несъмнено са "подобрили значително" технологията!!
Както и на сиренето, кашкавала, киселото мляко....
Който иска - да изброява още.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.