Очакваме умерен растеж на пивоварния пазар през 2016 г.

Марко Ниавро, генерален директор на "Каменица" АД, пред "Капитал Daily"

Марко Ниавро, генерален директор на "Каменица" АД<br>
Марко Ниавро, генерален директор на "Каменица" АД<br>
Марко Ниавро, генерален директор на "Каменица" АД<br>    ©  Юлия Лазарова
Марко Ниавро, генерален директор на "Каменица" АД<br>    ©  Юлия Лазарова

Визитка

Марко Ниавро оглави "Каменица" АД през септември 2013 г. Преди това генералният директор на пивоварната компания е бил директор "Управление на марките" за Molson Coors Europe. Той е отговарял за глобалното развитие на стратегическите марки Staropramen и Carling, лицензионните брандове и централната дигитална маркетинг стратегия във всичките десет държави от европейската структура на Molson Coors Europe. Започва кариерата си в бирения бранш през 2005 г. в Zagrebacka pivovara. Притежава MBA диплома от Университета по икономика в Загреб, Хърватия.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • Parol4o
    • - 1
    • + 2

    Доста пивоварни заводи се закриха, а бирата е в огромно изобилие на пазара - несъмнено са "подобрили значително" технологията!!
    Както и на сиренето, кашкавала, киселото мляко....
    Който иска - да изброява още.

    Нередност?
Нов коментар