Мат Смит: "Вирусният" маркетинг работи най-добре на големи пазари

Съоснователят на маркетинговата агенция The Viral Factory пред "Капитал Daily"

Според Мат Смит, възможността да поемат рискове е предимство за малките компании при онлайн маркетинг.
Според Мат Смит, възможността да поемат рискове е предимство за малките компании при онлайн маркетинг.
Според Мат Смит, възможността да поемат рискове е предимство за малките компании при онлайн маркетинг.    ©  Цветелина Белутова
Според Мат Смит, възможността да поемат рискове е предимство за малките компании при онлайн маркетинг.    ©  Цветелина Белутова

Мат Смит е съосновател и стратегически директор на създадената през 2001 г. британска компания The Viral Factory, която е първата агенция за т.нар. viral (от англ. вирусен) маркетинг, при който създаваните видеоклипове се разпространяват много бързо и спонтанно сред потребителите в интернет, без да е необходима допълнителна инвестиция за това. През годините той и екипът му са работили за клиенти като Samsung, Diesel, Allianz, Hyundai и Skype. Мат Смит беше в България през април по повод организираната от "Капитал" и "Регал" първа годишна конференция "Успешни стратегии за електронна търговия".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове