Марко Лаваца: Пазарът на качествено кафе расте и се променя постоянно
Вицепрезидентът на италианската семейна кафе-компания Lavazza пред "Капитал"


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Визитка
Марко Лаваца е вицепрезидент на италианската семейна кафе-компания Lavazza, основана през 1895 г. в Торино. В момента тя има офиси, дъщерни компании и широка мрежа от дистрибутори в над 90 страни по света, над 3000 служители, три завода в Италия и по един във Франция и Индия. Приходите на компанията са 1.473 млрд. евро през 2015 г., а печалбата е 802.1 млн. евро, в сравнение с 1.344 млрд. евро през предишната година. Компанията е лидер в Италия с 44% от продажбите на кафе в стойност, почти тройно повече от втория в класацията. В световен аспект Lavazza е седма по пазарен дял според Statista след големи компании като Nestle, Jacobs Douwe Egbetrs, Tchibo и др. През миналата година в световен мащаб са били изпити 20 млрд. чаши кафе с бранда Lavazza. Компанията има над 150 обучителни центъра по света, в които всяка година около 30 хил. баристи и потребители се учат да приготвят еспресо и кафе напитки. Г-н Лаваца отговори на въпросите на "Капитал" по време на представянето на календара на компанията за 2017 г.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Капитал, откак направихте сайта платен - голяма закъсация а?! Все повече платени статии!
Да, Лаваца е качествено, но НЕ ГО ПИЯ защото не им пука за устойчиво отглеждано кафе и справедлива търговия. Пожелавам им да спрат да работят само за печалбите си и да отделят поне 1% за екология и подкрепа на производителите на кафе! Дотогава съм на други марки,ЧАО!
На мен пък статията ми беше страшно интересна. Иначе кафе не пия отдавна.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.