Фат Хюн: Интернет на нещата може да промени бизнес модела на цялата компания

Управляващият директор в Telekom Austria M2M пред "Капитал"

"Стратегически погледнато, след десет години интернетът на нещата би трябвало да е по-голям от основния ни бизнес."
"Стратегически погледнато, след десет години интернетът на нещата би трябвало да е по-голям от основния ни бизнес."
"Стратегически погледнато, след десет години интернетът на нещата би трябвало да е по-голям от основния ни бизнес."    ©  Капитал
"Стратегически погледнато, след десет години интернетът на нещата би трябвало да е по-голям от основния ни бизнес."    ©  Капитал
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Визитка

Фат Хюн е управляващ директор на Telekom Austria M2M, бизнес звеното за Интернет на нещата на компанията майка на българския оператор "Мобилтел". Той беше в България за семинара на българския телеком в Сандански, състоял се в началото на ноември. Хюн е сред главните действащи лица зад промяната на стратегията на Telekom Austria и смяната на насоката на групата от традиционни телеком услуги към интернет на нещата (IoT), който според него се развива "по-бързо, отколкото интернет през 90-те години на миналия век".

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар