Атанас Райков: Публичните акаунти във Viber ще стават все по-важни за компаниите

Генералният мениджър на Viber за региона пред "Капитал"

Атанас Райков е Генерален мениджър на Viber за Централна и Източна Европа и Глобален директор Телеком партньорства. Неговата роля е да надгражда вече огромната популярност на Viber в региона като предлага качествено локално съдържание и услуги на милионите потребители. Също така, Атанас отговаря и за създаването на успешни партньорства с телеком оператори в целия свят.
Печелим от реклама и приоритетно позициониране на определени компании.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    wall_e avatar :-P
    WALL-E
    • + 2

    Голям напън чат услуга да стане социална мрежа. За какво му е на потребителя да следва публичен чат във Вайбър при условие, че следва в Туитър, ФБ, Снапчат и тн??? Двупосочна комуникация и интерактивност има навсякъде. И не, Вайбър нама да измести Туитър - не се напъвайте в тази посока.

    Нередност?
  • 2
    tarikata avatar :-|
    Петър Петров
    • - 1
    • + 2

    Вайбър - освен в Бг другаде не се ползва.В Испания не са и чували за него.Всичко цъка на whatsapp

    Нередност?
  • 3
    oldschool avatar :-P
    oldschool
    • + 1

    в Азия и арабските държави се ползва доста. Европа не е целият свят, но едва ли има как да го знаеш ако не си стъпвал на друг континент.

    Нередност?
Нов коментар