Шон Бош: Решени сме да разширяваме бизнеса си в България

Управителят на "АЛС България" пред "Капитал"

"Ако не бяхме доволни от средата, нямаше да пораснем от 5 до 1600 души за пет години", казва управителят на "АЛС България" Шон Бош
"Ако не бяхме доволни от средата, нямаше да пораснем от 5 до 1600 души за пет години", казва управителят на "АЛС България" Шон Бош    ©  Надежда Чипева
"Ако не бяхме доволни от средата, нямаше да пораснем от 5 до 1600 души за пет години", казва управителят на "АЛС България" Шон Бош
"Ако не бяхме доволни от средата, нямаше да пораснем от 5 до 1600 души за пет години", казва управителят на "АЛС България" Шон Бош    ©  Надежда Чипева
В края на миналата година производителят на автомобилни тапицерии "АЛС България" откри третия си завод в страната. След като преди пет години изгради първата си фабрика в Мусачево край София, а след това направи и второ предприятие в Ихтиман, сега за третата си производствена мощност компанията е избрала Благоевград. Там ще се произвежда и нов продукт – кожени калъфи за волани. Крайни клиенти на дружеството са автомобилните производители BMW, Mini Cooper, Audi и Volkswagen. Първоначалната инвестиция в България беше направена от южноафриканската ALC, която през 2014 г. беше придобита от канадската Exco Technologies Limited. Новият собственик е публично дружество, чиито акции се търгуват на борсата в Торонто. Има общо 19 фабрики в 11 страни в Северна и Южна Америка, Азия, Европа и Африка. Компанията има 5000 служители и оборот от близо 500 млн. долара. За средата в България и за плановете на компанията за развитие на бизнеса разговаряме с управителя на "АЛС България" Шон Бош.
Планираме тапицериите за седалки да заемат 50% от производството, а останалото да бъдат други продукти.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се