Нели Ангелова: Хранителните навици определят динамиката на кулинарния пазар
Бизнес мениджърът "Кулинарни продукти" и "Корпоративни връзки" в "Нестле България" пред "Капитал"


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Нели Ангелова започва работа в "Нестле" преди 25 години. В кулинарния бизнес на компанията работи от 1999 г. и в продължение на 15 години инвестира в силен екип и развиване на бизнеса в България. През декември 2006 г. е изпратена в Nestlé Adriatic в Загреб като бранд мениджър на MAGGI и THOMY в кулинарния бизнес в региона. През 2008 г. се връща в "Нестле България" като старши мениджър "Кулинарни продукти". Преминава през няколко маркетингови позиции и през 2010 г. заема ръководната позиция на кулинарния бизнес на "Нестле" като бизнес мениджър. От 2014 г. заема и позицията мениджър "Корпоративни връзки" в "Нестле България".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход