Нели Ангелова: Хранителните навици определят динамиката на кулинарния пазар

Бизнес мениджърът "Кулинарни продукти" и "Корпоративни връзки" в "Нестле България" пред "Капитал"

"Българинът вярва много на брандове и предпочита да плати по-скъпо за марков хранителен продукт от утвърден производител, защото съзнава, че няма пари за хвърляне."
"Българинът вярва много на брандове и предпочита да плати по-скъпо за марков хранителен продукт от утвърден производител, защото съзнава, че няма пари за хвърляне."
"Българинът вярва много на брандове и предпочита да плати по-скъпо за марков хранителен продукт от утвърден производител, защото съзнава, че няма пари за хвърляне."    ©  Георги Кожухаров
"Българинът вярва много на брандове и предпочита да плати по-скъпо за марков хранителен продукт от утвърден производител, защото съзнава, че няма пари за хвърляне."    ©  Георги Кожухаров

Нели Ангелова започва работа в "Нестле" преди 25 години. В кулинарния бизнес на компанията работи от 1999 г. и в продължение на 15 години инвестира в силен екип и развиване на бизнеса в България. През декември 2006 г. е изпратена в Nestlé Adriatic в Загреб като бранд мениджър на MAGGI и THOMY в кулинарния бизнес в региона. През 2008 г. се връща в "Нестле България" като старши мениджър "Кулинарни продукти". Преминава през няколко маркетингови позиции и през 2010 г. заема ръководната позиция на кулинарния бизнес на "Нестле" като бизнес мениджър. От 2014 г. заема и позицията мениджър "Корпоративни връзки" в "Нестле България".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар