Рекламната индустрия ще се движи все повече от технологиите
Джей Лин-Баден, главен изпълнителен директор на Isobar за Азиатско-тихооокеанския регион пред "Капитал"
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Джей Лин-Баден е главен изпълнителен директор на рекламата агенция Isobar, част от комуникационната група на Dentsu Aegis Network за Азиатско-тихооокеанския регион. Тя има повече от 17 години опит в сферата на технологиите и дигиталната реклама, като е заемала различни позиции както в агенции, така и в стартиращи компании. През 2007 г. става част от агенцията Isobar China, а от 2013 г. заема поста главен изпълнителен директор. Джей Лин-Баден е работила с някои от най-големите рекламодатели, сред които P&G, Mondelēz, Huawei, BMW, Philips, Shell, Sony Ericsson, Mars and Johnson & Johnson и др. Те беше и един от лекторите на първата конференция Dentsu Digital Camp в България, представяйки някои от дигиталните иновативни модели променили индустрията. Джей Лин-Баден разказва пред "Капитал" за рекламния пазар в Китай и как дигиталните канали успяват да изместят телевизията като доминираща медия.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Всичко е реклама вече
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.