Новият брой:
Образованието: Лунната мисия на България

Рекламната индустрия ще се движи все повече от технологиите

Джей Лин-Баден, главен изпълнителен директор на Isobar за Азиатско-тихооокеанския регион пред "Капитал"

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Най-голяма част от онлайн рекламните инвестиции в Китай се насочват към Alibaba.

Джей Лин-Баден е главен изпълнителен директор на рекламата агенция Isobar, част от комуникационната група на Dentsu Aegis Network за Азиатско-тихооокеанския регион. Тя има повече от 17 години опит в сферата на технологиите и дигиталната реклама, като е заемала различни позиции както в агенции, така и в стартиращи компании. През 2007 г. става част от агенцията Isobar China, а от 2013 г. заема поста главен изпълнителен директор. Джей Лин-Баден е работила с някои от най-големите рекламодатели, сред които P&G, Mondelēz, Huawei, BMW, Philips, Shell, Sony Ericsson, Mars and Johnson & Johnson и др. Те беше и един от лекторите на първата конференция Dentsu Digital Camp в България, представяйки някои от дигиталните иновативни модели променили индустрията. Джей Лин-Баден разказва пред "Капитал" за рекламния пазар в Китай и как дигиталните канали успяват да изместят телевизията като доминираща медия.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    marianapopska avatar :-|
    marianapopska
    • + 1

    Всичко е реклама вече

    Нередност?
Нов коментар