С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
19 дек 2017, 19:07, 5298 прочитания

Зоран Арсовски: Опитваме се да мислим като стартъп предприемачи

Директорът "Дигитален маркетинг" в Progress пред "Капитал"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Александра Дойчинова: Надявам се засилването на инвестициите към България да продължи

Правната несигурност остава най-големият проблем за икономиката, посочва управляващият партньор в адвокатска кантора Schoenherr пред "Капитал"

4 яну 2018

Данаил Данаилов: Основният фокус е върху удобството на клиента, независимо от технологичните средства, които се появяват

Данаил Данаилов, член на борда на директорите на куриерската компания "Спиди"

2 яну 2018

Михаела Лашова: Офис сградите стават все по-модерни и все по-умни

Управляващият партньор в консултантската компания Forton пред "Капитал"

29 дек 2017

Николай Логофетов: Здравното застраховане ще надхвърли 90 млн. лв.

Има тенденция на поскъпване на продуктите с 5-8%, посочва изпълнителният директор на ЗАД "България" пред "Капитал"

20 дек 2017

Петко Карамочев: Блокчейн технологиите промениха бизнеса ни и нагласите ни към търсенето на хора

Съсобственикът и директор на софтуерната "Индустрия технолъджи" пред "Капитал"

18 дек 2017

Клуб Капитал: Digital Transformation

Капитал PRO читателите и бизнес журналистите в серия срещи на тема дигитална трансформация

18 дек 2017
В навечерието на новата година се срещаме на живо с бизнес абонатите на "Капитал" в различен формат събития с обща тема Digital Transformation. Заедно с тях търсим отговорите на въпросите как цифровите технологии влияят на бизнеса им и как променят производството, услугите, начините за продажба, разработването на нови продукти.

Зоран Арсовски отговаря за анализа, дигиталната реклама, персонализацията и оптимизацията на всички онлайн активности на софтуерната компания Progress (бившата "Телерик"). Има дългогодишен опит в сферата на дигиталния маркетинг.


Как технологиите и интернет променят вашия бизнес?

Всъщност, продуктите и услугите, които създаваме, помагат на нашите партньори и клиенти да променят бизнеса си. Следим изключително внимателно тенденциите в дигиталната трансформация и се опитваме да сме стъпка напред, за да създаваме успешни решения.





Какви са основните тенденции във вашия сектор?

Няколко са. Дигиталната трансформация е навсякъде около нас и се забелязва както вътрешно в компанията ни, така и сред нашите клиенти. В началото на тази година променихме стратегията си, за да отговорим на новите изисквания. Посоката беше да развиваме продукти, визия и портфолио чрез разработка развитието на смарт когнитивни възможности. Но какво са когнитивните технологии? Едно приложение трябва да предвижда какво ще се случи - примерно един производствен процес на автомобили - нашата апликация трябва да прогнозира кога една част или компонент ще се развали. Освен че крайният клиент ще може да предвиди и да ремонтира колата, той ще спести и пари. Но и клиентът ни - производителят ще е доволен, тъй като няма да има забавяне на бизнеса му. Други тенденции, които касаят пряко и българският офис, включват разработка на продукти в сферата на чат ботовете, добавената и виртуалната реалност, и други технологии. Всичко това се случва тук в София, която остава един от основните R&D центрове на Progress.

Как се променя компанията ви и как реагира на новостите?

Точно по начина, който споменах - опитваме се да мислим като стартъп предприемачи, които създават компанията си в някой гараж. Именно такива бизнеси предизвикват традиционните компании. Става въпрос за изначално digital native идея като Airbnb и други. Така че ние се опитваме да налагаме такъв начин на мислене - всеки служител, който има идея, да може да я предложи и да има възможност да я разработи до продукт. Това е нашата формула - правим го не само в България, но във всички наши офиси.

С какви проблеми се сблъсквате и как ги решавате?

Ще дам пример - аз се занимавам с маркетинг и от личния ми опит през последните десет години, все повече и повече клиентите и партньорите ни търсят персонализирано послание. Бизнес моделът ни става все по-сложен, което налага да мислим на доста по-базово ниво. Наричаме го account based marketing - създаваме списък от клиенти и компании, за които нашите решения са най-подходящи, и ги таргетираме директно. Това е начинът, по който градим комуникацията си и наистина е голяма промяна за нас. От много по-мащабни кампании преди сега таргетираме фирма по фирма.

Какви са очакванията ви за Progress през 2018 г.?

Добри. Използвахме тази година, за да сменим посоката на стратегията си. Имаме добър фундамент, за да можем да решаваме сложни проблеми на клиентите ни. Така че през 2018 г. ще можем да приложим тази стратегия. Придобихме още две компании и ги интегрирахме успешно, за да допълнят продуктовото ни портфолио.

Интервюто взе Константин Николов
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

30 октомври 2018г.
Sofia Event Center

regal.bg/rid2018

"Retail in Detail" Transforming Retail Together: How to Adapt to the New Frontiers



Акценти в програмата:


  • Персонализaция и как да разберем какви са нуждите на клиента
  • Как иновациите в технологии променят търговията на дребно
  • Как достигаме до поколението на милениълите
  • Прозрачност и устойчивост
  • Успехи на международните пазари - от местно към регионално присъствие
  • Еволюция на маркетинга - дигитален маркетинг (маркетинг чрез социални мрежи, мобилен маркетинг, и др.)

regal.bg/rid2018

Прочетете и това

Ладислав Бартоничек: Плановете на PPF тук са дългосрочни 2 Ладислав Бартоничек: Плановете на PPF тук са дългосрочни

Акционерът и отговарящ за телекомуникационния сектор в чешката PPF, която купи "Теленор България", пред "Капитал"

31 авг 2018, 28753 прочитания

Италианският инженер, който стана български мениджър Италианският инженер, който стана български мениджър

Алесандро Салерно, мениджър "Производство" в завода за производство на електрическо оборудване ABB

24 авг 2018, 29280 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Уебинар: Как да изберете MBA програмата си и как да я завършите успешно

На 25 септември от 19 ч. можете да задавате въпросите си на Д-р Лесли Самози, академичен директор на MBA програмата на Шефийлдския университет

Какво да правим с визитките след GDPR

За да използвате по какъвто и да е начин данните на бизнес партньорите си, трябва да имате правно основание - съгласие или легитимен интерес - за обработването на тези данни и трябва да предоставите на лицето определена информация

Пет минути със ... Алесандро Салерно

Алесандро Салерно - мениджър "Производство" в завода за производство на електрическо оборудване ABB и финалист в последното издание на конкурса за млади бизнес лидери Next Generation 2018 на "Капитал" и "Кариери"

Кариерният форум "Кариера в България" ще се състои на 20 септември

Инициативата е предназначена за студенти, специалисти и предприемачи, които търсят кариерно развитие в България

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Интервюта и коментари" Затваряне
Николай Логофетов: Здравното застраховане ще надхвърли 90 млн. лв.

Има тенденция на поскъпване на продуктите с 5-8%, посочва изпълнителният директор на ЗАД "България" пред "Капитал"

Младен Маринов - политизираният полицай

Номинацията на досегашния главен секретар на МВР за министър на вътрешните работи спъна гласуването на рокадите в правителството

Новият Видин?

Благоевград изненадващо падна под северния град като новото място с най-ниско заплащане, но статистиката е изкривена

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

20 въпроса: Здравко Григоров и Ангел Хаджийски

Новото издание на фестивала Sofia Biting Docs започва на 1 октомври

Календар и домашно кино

Интересните събития през уикенда и следващата седмица

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 37

Капитал

Брой 37 // 15.09.2018 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Парламентът смени тримата министри, Турция ще реже бюджетни разходи

Емисия

DAILY @7PM // 20.09.2018 Прочетете