Руслан Папазян: За В2В индустриите голямата промяна е в маркетинга

Управителят на "Трелеборг сийлинг солюшънс България" пред "Капитал"

   ©  Цветелина Белутова

В навечерието на новата година се срещаме на живо с бизнес абонатите на "Капитал" в различен формат събития с обща тема Digital Transformation. Заедно с тях търсим отговорите на въпросите как цифровите технологии влияят на бизнеса им и как променят производството, услугите, начините за продажба, разработването на нови продукти.

Руслан Папазян е управител на "Трелеборг сийлинг солюшънс България" - търговска компания на шведската индустриална група Trelleborg, която предлага високотехнологични полимерни решения за сектори като самолетостроене, автомобилостроене, тежко машиностроене, медицинска техника, възобновяеми източници и др. Групата е собственик и на производствено предприятие в страната - "Трелеборг сийлинг солюшънс Перник", което придоби окончателно преди две години.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    jambalaya avatar :-|
    jambalaya

    "...pull marketing, т.е. голяма експозиция на информация, разпространяване на информация по много канали, дигитални, социални медии..."

    самото ползване (или както се казва горе експозиция) на дигитални канали и специално дадените за пример социални медии не е "Pull Marketing". Напротив, социалните медии са си чист Push Marketing Канал > човек ислиза с продукта си като таргетира определена група, но без да знае за моментното състояния на индивидите в тази група и дали те търсят този продук в момента на контакта с рекаламата. Pull Marketing е само SEO и SEA, понеже се осъществява контакт между рекламодателя и таргет групата в случай на изразен интерес от страна на таргет групата - това все още става чрез ключови думи. Търси ли някой онлайн с ключова дума (да речем "телефон 32 ГБ"), така той изразавя интерес за такъв продукт, сиреч търси активно подобен продукт и в този момент му бива предлаган с успешен листинг чрез SEO и SEA.

    Струва ми се, че господинът не ги разбира много добре онлайн маркетинг каналите.

    Нередност?
Нов коментар