Галя Прокопиева: Следваме и читателите, и бизнеса онлайн

Изпълнителният директор на "Капитал" за ефекта на дигиталната трансформация върху медийния бизнес

   ©  Надежда Чипева
   ©  Надежда Чипева

Какво означава дигиталната трансформация за медийната индустрия?

- Дигитална трансформация е понятие, което всеки запълва с това, което се случва в неговата индустрия. Но в медийния бизнес, тя промени функционирането на предприятието по цялата верига на добавената стойност - от начина, по който се намират и разпределят ресурсите, за да се създава медийния продукт, през начина, по който се случва това създаване, до начина, по който се стига до читателите.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


7 коментара
  • 1
    selofia avatar :-P
    Селофия

    Сериозно внимание Капитал трябва да обърне и на коментарите под статиите.. Много хора четат и коментират, като очакват да са избавени от определено лобистки или опорниточки мотивирани коментари..
    Ботове като др, Д или Георги... определено свалят нивото.. боби1945 е бот, който от години мърси очите ни... но разбирам,.. модераторите ви са фриланс студенти..
    Също така статии Епъл, Елън Мъск, роботи, трети и т.н. пол, ислам.. Зорница всъщност Зюлфие ли е...?
    А, и е много, МНОГО добре, ако разни такива – “Сирене от бъз, глема раота, еку, въри с кифлъ..“ да им слагате едно адверториал.. аз чета тези, които са маркирани честно така... но се дразня жестоко от мейкъп статии..
    Щастлива Нова!

  • 2
    chitatelsz avatar :-|
    Читател

    Г-жа Прокопиева била учудена как така потребителите на медийно съдържание се прехвърлили от платени хартиени издания на безплатни онлайн продукти - ами, това е логична тенденция, предвид развитието на технологиите. Съжалявам, че този преход е свалил приходите Ви, но като гледам има достатъчно онлайн медии, които успешно съществуват в новите реалности, вкл. издания на "Икономедиа", така че и в такава среда това е напълно възможно. Има предостатъчно рекламодатели, вкл. чрез т.нар. продуктово позициониране, което го има и в "Капитал", и в "Дневник".

    Колкото до проучванията на аудиторията - не знам какви точно интервюта сте провеждали. Аз за първи път чувам за такива. И е любопитно тогава защо не бяха взети предвид болшинството от коментарите по повод новия вид на "Дневник", а се работи в конфликт с читателите по тази тема. Вероятно Вие, като собственици, си имате някакви Ваши си съображения, но и ние, като потребители, имаме право на мнение, защото всичко това е заради нас. Вие съществувате благодарение на потребителите, а не въпреки нас.

  • 3
    geleto avatar :-P
    Гелето

    Едно нещо не може да се отрече - адски секси мацка

  • 4
    ygi34551676 avatar :-|
    ygi34551676

    Какво е чувството да си изпълнителен директор на медия, чиято пропагандна линия се определя от грантодатели и чужди посолства? Какво е усещането да се тупаш в гърдите като либерална медия, а да налагаш тоталитарна цензура в коментарите и дискриминация на потребители по идеологически и политически причини?

  • 5
    whoops avatar :-|
    Whoops

    Наблегнете на качеството на форума. Той е едно от малкото неща, които отличават Капитал и Дневник.

  • 6
    tie_interceptor avatar :-|
    tie_interceptor

    Ще Ви предложа още веднъж система за превантивно модериране на ботове и тролове:
    1. Рейтинг на коментиращия въз основа на оценка от останалите коментиращи и модератори, време от регистрация, брой коментари, като се предвидят наказания за основателни докладвания. Така всеки уважаващ себе си коментатор ще се стреми поне да запази рейтинга си.
    2. Ограничаване на броя коментари въобще и в отделна статия въз основа на рейтинга. Така новорегистрираните ще са силно ограничени да спамят и тролят.
    3. Забрана на акаунт при отрицателен рейтинг.

    Може да настройвате отделнте параметри и в движение.

  • jordani

    "направихме класическото усилие да ги слушаме - поредица от интервюта, дълбочинни проучвания"

    пет години обяснявах (обаждат се по телефона от редакцията), че седмичник, който получавам в понеделник е безмислен. че нямам нужда от печатно издание, а искам цена със и без хартиен носител, като ft.com например, 'щото хартия не ми трябва (т'ва зелените от капитал, раз'биш ли..) - а, в тоалетната не го харесвам... вапца много.
    че всекидневник капитал е безмислен, понеже няма толкова икономически новини в територията.
    че олевяването на редакцията е против идеята за икономически (десен??) седмичник, че освен епъл има и майкрософт и гугъл, че да си веган е проблем, а не предимство ..... и прочие.
    но не би, та престанах да съм абонат (с всички екстри) от тази година.
    макар, че в момента, вече някои от възможностите са налични...
    обаче редакционната политика ми идва много еко и лява. аз капиталист ли съм или еко-талибан ????





Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход