Андрей Евтимов, "Доверие Брико" АД: Амбицията ни е да бъдем шампионът в дисциплината "Човешки отношения"

Компаниите, които застават зад инициативата на PwC "Твоите 25 причини да избереш България" и тяхната мотивация да го направят

Андрей Евтимов    ©  Цветелина Белутова

Андрей Евтимов е изпълнителен директор на "Доверие Брико" АД от 2004 година, а преди това - председател на Съвета на директорите. Компанията притежава изключителните права да използва търговската марка Mr. Bricolage в България и управлява 11 магазина Mr. Bricolage. Нейни акционери са българската група Софарма и френската Mr. Bricolage SA. Компанията е водещата в страната верига магазини за продукти и услуги за ремонт и подобрение на дома и градината. Приходите от продажби за 2017 година са 90.8 милиона лева без ДДС, а чистата печалба – 3.8 милиона лева. През миналата година през касите на нашите магазини са минали над 2.7 милиона клиенти, а в "Доверие Брико" АД работят 550 колеги.

"Доверие Брико" АД е една от компаниите, заставащо зад инициативата на PwC "Твоите 25 причини да избереш България.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар