Мат Соун: Големите търговски вериги трябва да са повече технологично ориентирани

Генералният мениджър на Ocado Technology пред "Капитал"

Очевидно има и други компании, които са високотехнологични, но ние сме доста уникални, ако вземете предвид набора от дейности, които извършваме, смята Соун
Очевидно има и други компании, които са високотехнологични, но ние сме доста уникални, ако вземете предвид набора от дейности, които извършваме, смята Соун    ©  Кирил Кирчев
Очевидно има и други компании, които са високотехнологични, но ние сме доста уникални, ако вземете предвид набора от дейности, които извършваме, смята Соун
Очевидно има и други компании, които са високотехнологични, но ние сме доста уникални, ако вземете предвид набора от дейности, които извършваме, смята Соун    ©  Кирил Кирчев

Британската компания Ocado e най-големият онлайн търговец на хранителни стоки в света. Мат Соун е генерален директор на Ocado Technology, подразделението отговорно за развитието и внедряването на технологиите. В него работят над 1200 софтуерни инженери и други специалисти, отговарящи за IT и софтуерната инфраструктура на Ocado, включително и в България. Компанията има и цялостно облачно решение - Ocado Smart Platform (OSP), за автоматизирани складове, изпълнение на поръчките и доставки, което предлага на големите глобални вериги. Соун е завършил математика в Imperial College London и работи в компанията от създаването й през 2002 г. Ocado ще участва на форума за иновации Innovation Explorer, организиран от Innovation Starter и "Капитал", който ще се проведе на 22 февруари в Sofia Event Center. Повече информация за събитието на http://innovationexplorer.bg/.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се