Бил Гайда, Visa: Интересуват ни повече платформи за финансови услуги, отколкото технологии за потребителите

Стратегът по иновациите в компанията за разплащания пред "Капитал"

Бил Гайда е стратег по иновациите в компанията за разплащания Visa. През февруари тя отвори пореден център за работа с технологични стартъпи, с което мрежата й стана още по-плътна: Сан Франциско, Лондон, Берлин, Сингапур, Сао Пауло, Дубай, Ню Йорк. Надеждите са, че така ще се обхванат най-активните в иновациите региони и ще се постигне по-тясно партньорство със стартъпите във финансовия сектор. Според Гайда резултатите, които постигат компании като Visa, за последните пет години се равняват на усилията, вложени за 50 години. Причина за това са иновациите, които следват навиците на потребителите при мобилните услуги, а не толкова на банковите услуги. Скоростта, с която компаниите успяват да отговорят на очакванията, ще е решаваща за бъдещото представяне на играчите във финансовия сектор, смята стратегът и обръща внимание, че сферите, в които състезанието е най-оспорвано, в момента са разплащанията в точките на продажба, сигурността и автентикацията на потребителите, услугите при пътуване, възможностите за интерактивност в така наречения интернет на нещата.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    noidea avatar :-|
    noidea

    това заглавието от гугъл транслейт ли е ? "Интересуват ни повече от платформи за финансови услуги, отколкото технологии за потребителите"

    Нередност?
Нов коментар