Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Лорън Джарет: Качеството на комуникацията е по-ценно от количеството

Главният маркетинг директор на Progress пред "Капитал"

Визитка

От началото на 2017 г. Лорън Джарет заема позицията главен маркетинг директор на Progress (бившата "Телерик") и отговаря за глобалната маркетингова стратегия на софтуерната компанията. Целта й е пряко да участва в развитието и растежа на Progress на всички пазари, използвайки новите технологии в областта на комуникацията. Преди това Джарет е била маркетинг директор на американските софтуерни компании Acquia и Kaseya. През годините е работила още на мениджърски длъжности в гигантите Oracle и American Express. Има MBA степен от Harvard Business School, както и бакалавърска степен от университета Йейл, а сред темите, които счита за близки, е тази за жените в технологичния свят.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове