Валери Мектупчиян: До 2022 г. искаме да увеличим бизнеса в България и Румъния с 50%

Мажоритарният собственик на "Спиди" пред Капитал

"Аз не съм човек, който се колебае много... Когато си информиран и подготвен, планирал си нещата и слушаш обратната връзка, която ти дава пазарът, не е трудно да взимаш решения", Валери Мектупчиян, собственик и изпълнителен директор на "Спиди"
"Аз не съм човек, който се колебае много... Когато си информиран и подготвен, планирал си нещата и слушаш обратната връзка, която ти дава пазарът, не е трудно да взимаш решения", Валери Мектупчиян, собственик и изпълнителен директор на "Спиди"
"Аз не съм човек, който се колебае много... Когато си информиран и подготвен, планирал си нещата и слушаш обратната връзка, която ти дава пазарът, не е трудно да взимаш решения", Валери Мектупчиян, собственик и изпълнителен директор на "Спиди"    ©  Цветелина Белутова
"Аз не съм човек, който се колебае много... Когато си информиран и подготвен, планирал си нещата и слушаш обратната връзка, която ти дава пазарът, не е трудно да взимаш решения", Валери Мектупчиян, собственик и изпълнителен директор на "Спиди"    ©  Цветелина Белутова

Профил

Валери Мектупчиян е мажоритарен собственик и изпълнителен директор на куриерската компания "Спиди". Завършил е ВМЕИ във Варна. Влиза в сектора на куриерските услугите в края на 90-те години. Другите му предприемачески начинания са свързани с търговия на автомобили, авточасти и моторни маса. Основател и собственик е на "Омникар БГ" и "Омникар Ауто", която е дилър на автомобилите Renault, Dacia и Nissan за българския пазар.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    tri avatar :-|
    tri
    • - 3
    • + 3

    Мектупчиян, Спиди в момента сте най-мразената българска фирма. Не куриерска а въобще. Всеки ден правите хиляди клиенти и търговци на маймуни и очаквате това за пореден път това да ви се размине с платени публикации.
    Кой болен мозък във вашата компания реши, че като прекъснете връзката с клиентите и проблемите се решават.
    Как стигнахте до решението пратките изпратени до адрес на клиентите да бъдат препращани до ваши офиси а клиентите да получават известие, че куриер е посетил адреса а тях ги е нямало. В същото време клиентите са стояли на адреса по цели дни в очакване на доставките си. Как очаквате клиентите, които явно приемате за пълни идиоти, да използват доброволно услугите ви след като дори не могат да се свържат с Вас за да получат информация. За капак тези опити за контакт с Вас са платени и следващия месец ще се получат телефонни сметки с бонуси от 10, 20, 30лв за услугата неврно чакане и слушане на музика.

    Нередност?
  • 258

    До коментар [#1] от "tri":

    Абсолютно вярно ... За съжаление .
    Липсва имейл адрес на сайта . Фрапираща некомпететност на служителите.
    Отговора на всичките ми въпроси беше :"не мога да отговоря".

    Нередност?
  • 3
    idu avatar :-|
    Ivan Ouzounov

    100% вярно, надявам се да не им ползвам повече услугите

    Нередност?
  • 4
    lmr16398917891093493 avatar :-|
    Dobri Velinov

    Да, наистина!
    Големи мизерници са тези от Спиди!!!
    Недоствят навреме пратките!
    Лъжат, че са ходили на адрес и когато получателя след дълго чякане се откаже от пратката, куриерската услуга и двете посоки е за изпращача!!!
    Те си взимат своето, но не са свършили работа!!!
    И получателя е разочарован а и изпращача е ощетен!!!
    Това са прословутата фирма Спиди!!!!
    Не пращайте нищо с тази фирма!!!
    Мошенници са....!!!

    Нередност?
Нов коментар