Ценностите зад PR бизнеса

Мария Гергова-Бенгтссон, собственичка и управляващ директор на PR агенцията United Partners, пред "Капитал"

   ©  Цветелина Белутова

Профил

Мария Гергова-Бенгтссон е собственичка и управляващ директор на United Partners. Тя има над 20 години опит в сферата на комуникациите. През 2009 г. е избрана за президент на международната организация International Public Relations Association, като става първата жена, заемаща този пост за 55-годишната история на асоциацията. В края на миналата година Мария Гергова-Бенгтссон поема председателството на Българска асоциация на PR агенциите с мандат до 2020 г. По същото време заедно с още 16 предприемачи от региона поставят началото на първия клон на Entrepreneurs’ Organization за Югоизточна Европа, на който Гергова-Бенгтссон е президент за период от две години.

Компанията

United Partners е българска PR агенция, основана през 1997 г. През годините услугите на компанията се разрастват и от връзки с медиите сега предлагат на клиентите си цялостно комуникационно и стратегическо обслужване. Затова и се позиционират на пазара като хибридна агенция. Фокус на компанията е предлагането на т.нар. Inbound PR и маркетинг, при който потребителите се самопрофилират и се насочват сами към интересното за тях съдържание. Сред клиентите на United Partners са P&G, H&M, Tommy Hilfiger, Mylan, Alvogen, Bayer, Phytopharma, VMware, Paysafe, Melexis, HyperScience, Viber, Tesy, MFG, Iberdrola, Euralis и Profit.bg. За 2017 г. компанията отчита 2.7 млн. лв. приходи, а екипът й се състои от общо 27 души.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове