Андре Каланцопулос: Над 70% от потребителите на IQOS ползват продукта постоянно

Главният изпълнителен директор на Philip Morris International пред "Капитал"

Профил

Андре Каланцопулос се присъединява към Phillip Morris International през 1985 г. като анализатор в отдела им за бизнес развитие. След това тъй ръководи бизнеса на компанията в няколко държави в Източна Европа. През 2013 г. от оглавяващ полските операции на PMI той става главен изпълнителен директор на цялата компания.

Световният тютюнев концерн Philip Morris International ще инвестира в кол-център в България до края на годината, с което ще отвори още нови 100 работни места. Компанията бележи двуцифрен ръст в България през последните две години с продажбата на бездимния си продукт IQOS и стиковете за него heets, като от края на 2017 г. до момента 150 хил. българи са потребители на продукта, с което компанията заема 6% от цигарения пазар. През миналата година глобално нагреваемите продукти са генерирали продажби от 4.1 млрд. долара, или 14% от общите приходи на компанията, като стремежът е този дял да се увеличи до 42% през 2025 г. Преди няколко седмици Philip Morris получи разрешение да продава IQOS в САЩ по специална процедура за по-малко вредни продукти от най-строгия регулатор в света – Американската администрация за храни и лекарства FDA.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар