В дълбините на корпоративните събития

Красимира Железова, MICE Sales Manager в International Hotel, Casino & Tower Suites

През последните близо 15 години Красимира Железова работи в сферата на хотелиерските услуги. През 2005 г. започва работа като салонен управител в хотел "Аква Варна", а две години по-късно вече заема позицията мениджър "Събития". От 2012 г. до момента тя е назначена на позицията MICE (meetings, incentives, conferencing & exhibitions) Sales Manager в International Hotel, Casino & Tower Suites в Златни пясъци, където участва в организирането на множество събития. Всяка година хотелът посреща над 150 събития, голяма част от които корпоративни с капацитет между 15 и 750 души.

По думите на Железова корпоративните събития ще стават все по-атрактивен модел за комуникация, като най-ключовата причина за това е възможността за общуване лице в лице. Това ще увеличи и нуждата от специалисти, които имат капацитета да участват в цялостната организация и да осигурят желаното изживяване на гостите. Кои са ключовите моменти в подготовката на корпоративно събитие, къде са предизвикателствата и какви са тенденциите в сектора, разказва Красимира Железова пред "Капитал".

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се