Силвия Димитрова: Общуваме с наемателите и правим всичко, което е по нашите възможности, да ги подкрепим

Маркетинг мениджърът на "Мол Велико Търново" пред "Капитал"

Силвия Димитрова е маркетинг мениджър на "Мол Велико Търново" от началото на годината. Завършила е маркетинг в Нов български университет, учила е в Холандия, работила е в "Кока-Кола Хеленик ботълинг къмпани България". През юли собствеността на търговския център се смени. Компанията "ВТ мол" беше придобита от "Ей Джи Ай - Би Ар И партисипейшънс 3", кипърско дружество на гръцката "Алфа банк".
Силвия Димитрова е маркетинг мениджър на "Мол Велико Търново" от началото на годината. Завършила е маркетинг в Нов български университет, учила е в Холандия, работила е в "Кока-Кола Хеленик ботълинг къмпани България". През юли собствеността на търговския център се смени. Компанията "ВТ мол" беше придобита от "Ей Джи Ай - Би Ар И партисипейшънс 3", кипърско дружество на гръцката "Алфа банк".    ©  Цветелина Белутова
Силвия Димитрова е маркетинг мениджър на "Мол Велико Търново" от началото на годината. Завършила е маркетинг в Нов български университет, учила е в Холандия, работила е в "Кока-Кола Хеленик ботълинг къмпани България". През юли собствеността на търговския център се смени. Компанията "ВТ мол" беше придобита от "Ей Джи Ай - Би Ар И партисипейшънс 3", кипърско дружество на гръцката "Алфа банк".
Силвия Димитрова е маркетинг мениджър на "Мол Велико Търново" от началото на годината. Завършила е маркетинг в Нов български университет, учила е в Холандия, работила е в "Кока-Кола Хеленик ботълинг къмпани България". През юли собствеността на търговския център се смени. Компанията "ВТ мол" беше придобита от "Ей Джи Ай - Би Ар И партисипейшънс 3", кипърско дружество на гръцката "Алфа банк".    ©  Цветелина Белутова

Визитка

Силвия Димитрова е маркетинг мениджър на "Мол Велико Търново" от началото на годината. Завършила е маркетинг в Нов български университет, учила е в Холандия, работила е в "Кока-Кола Хеленик ботълинг къмпани България". През юли собствеността на търговския център се смени. Компанията "ВТ мол" беше придобита от "Ей Джи Ай - Би Ар И партисипейшънс 3", кипърско дружество на гръцката "Алфа банк".

Компанията

Мол Велико Търново е първият построен търговски център извън столицата и единствен по мащабите си в областта. Той отваря врати през 2006 г. Днес молът има 85 наметели, сред които са водещи в глобален мащаб марки като H&M, LC Waikiki, New Yorker, Deichmann, adidas, Lee Cooper, Triumph, Geox, Pierre Cardin и др. Освен търговски обекти, там са разположени множество заведения за хранене, обекти в сферата на услугите и забавленията. Киното се намира на партерния етаж, а паркингът е с 330 места.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се