Силвия Димитрова: Общуваме с наемателите и правим всичко, което е по нашите възможности, да ги подкрепим
Маркетинг мениджърът на "Мол Велико Търново" пред "Капитал"


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Визитка
Силвия Димитрова е маркетинг мениджър на "Мол Велико Търново" от началото на годината. Завършила е маркетинг в Нов български университет, учила е в Холандия, работила е в "Кока-Кола Хеленик ботълинг къмпани България". През юли собствеността на търговския център се смени. Компанията "ВТ мол" беше придобита от "Ей Джи Ай - Би Ар И партисипейшънс 3", кипърско дружество на гръцката "Алфа банк".Компанията
Мол Велико Търново е първият построен търговски център извън столицата и единствен по мащабите си в областта. Той отваря врати през 2006 г. Днес молът има 85 наметели, сред които са водещи в глобален мащаб марки като H&M, LC Waikiki, New Yorker, Deichmann, adidas, Lee Cooper, Triumph, Geox, Pierre Cardin и др. Освен търговски обекти, там са разположени множество заведения за хранене, обекти в сферата на услугите и забавленията. Киното се намира на партерния етаж, а паркингът е с 330 места.Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.