Новият брой: Накъде след вота
Close

Д-р Куй Нгуен Хюи: COVID-19 е само симптом на други проблеми, а бизнесите не са особено подготвени

Професорът по бизнес стратегии в INSEAD пред "Капитал"

Визитка

Д-р Куй Нгуен Хюи е професор по бизнес стратегии в INSEAD. Той преподава в организацията от 1998 г. Организацията е едно от водещите и най-големи бизнес училища в света с локации в Европа, Азия и Северна Америка. Бизнес образованието и научните изследвания на INSEAD обхващат целия свят. Повече от 11 000 мениджъри участват в програмите за обучение на ръководители всяка година. Д-р Хюи е известен като пионер в света, свързващ социално-емоционалните фактори с изпълнението на стратегическите промени и организационните иновации.

Изследванията на д-р Хюи за стратегически промени и изпълнение на стратегии и организационни иновации са спечелили десет международни награди и са публикувани в престижни научни и практически списания. Хюи ще бъде сред лекторите на тазгодишната конференция на "Капитал" и "Кариери" HR and Leadership Forum 2020: Leadership in times of crisis, която ще се проведе на 25 ноември. На форума той ще проведе мастърклас за висш мениджмънт и директори на тема "Бизнес стратегии по време на криза".

Току-що минахме през може би най-трудната година за бизнеса от много дълго време насам. Виждате ли признаци за нормализация и какъв е съветът виза близкото бъдеще към хората, управляващи бизнес?


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    g.e.m. avatar :-?
    ГЕМ
    • + 5

    Особено ми хареса края на интервюто - "трябва да се казват само лошите новини"... Е, на собствен гръб изпитах тази максима - съобщавах само лошите новини на мениджърите над мен във фирмата, в която бачках до скоро и изхвърчах от работа след няколко месеца. А фирмата е пред фалит точно, защото големия шеф обича да чува само добри новини, а такива нямаше, калпаво разработения продукт си е калпав колкото и да хвалят от ръководството. Пазарът каза "НЕ" и... глътнахме водичка, Ковид епидемията просто ще довърши започнатото от пазара...

    Нередност?
Нов коментар