Д-р Куй Нгуен Хюи: COVID-19 е само симптом на други проблеми, а бизнесите не са особено подготвени
Професорът по бизнес стратегии в INSEAD пред "Капитал"
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Визитка
Д-р Куй Нгуен Хюи е професор по бизнес стратегии в INSEAD. Той преподава в организацията от 1998 г. Организацията е едно от водещите и най-големи бизнес училища в света с локации в Европа, Азия и Северна Америка. Бизнес образованието и научните изследвания на INSEAD обхващат целия свят. Повече от 11 000 мениджъри участват в програмите за обучение на ръководители всяка година. Д-р Хюи е известен като пионер в света, свързващ социално-емоционалните фактори с изпълнението на стратегическите промени и организационните иновации.Изследванията на д-р Хюи за стратегически промени и изпълнение на стратегии и организационни иновации са спечелили десет международни награди и са публикувани в престижни научни и практически списания. Хюи ще бъде сред лекторите на тазгодишната конференция на "Капитал" и "Кариери" HR and Leadership Forum 2020: Leadership in times of crisis, която ще се проведе на 25 ноември. На форума той ще проведе мастърклас за висш мениджмънт и директори на тема "Бизнес стратегии по време на криза".
Току-що минахме през може би най-трудната година за бизнеса от много дълго време насам. Виждате ли признаци за нормализация и какъв е съветът виза близкото бъдеще към хората, управляващи бизнес?
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Особено ми хареса края на интервюто - "трябва да се казват само лошите новини"... Е, на собствен гръб изпитах тази максима - съобщавах само лошите новини на мениджърите над мен във фирмата, в която бачках до скоро и изхвърчах от работа след няколко месеца. А фирмата е пред фалит точно, защото големия шеф обича да чува само добри новини, а такива нямаше, калпаво разработения продукт си е калпав колкото и да хвалят от ръководството. Пазарът каза "НЕ" и... глътнахме водичка, Ковид епидемията просто ще довърши започнатото от пазара...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.