Създателят на веригата "На тъмно": Деля хората на приемачи и ПРЕДприемачи

Собственикът Николай Тодоров-Ник за началото, за Варна и фестивалите в интервю пред "Капитал"

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Николай Тодоров-Ник е основател на търговската верига "На тъмно". От 16-годишен се занимава с организирането на музикалните партита "На тъмно" във Варна, а на 18 години отваря първия си обект със същото име. Освен с веригата "На тъмно" Ник се занимава с още редица дейности - организира фестивали, концерти, ревюта и др. С неговата подкрепа се случват Spirit of Burgas, Hills of Rock, Spice Music Festival, Wake Up, Street Food Fest, Национален графити фестивал, Беглика фест и др. От 2014 до 2020 г. издава безплатното месечно културно-информационно издание "Ти си Варна". Завършил е висше образование в Икономически университет - Варна. Семеен, с едно дете.
"На тъмно" е най-голямата търговска верига за алтернативен начин на живот в България. Първият обект е отворен през 1994 г. във Варна като наследник на поредица от музикални прояви под наслов "На тъмно". Днес магазини има в Добрич, Русе, Плевен, София, Велико Търново, Стара Загора, Пловдив, Бургас и Благоевград. Веригата разработва няколко собствени марки дрехи и аксесоари, изключителен представител е на брандове за графити спрейове и маркери, козметика, бижута за тяло и бижута от стомана. Обектите предлагат услуги като изрисуване на татуировки, поставяне на боди пиърсинг, функционират като национална мрежа за разпространение на билети за концерти. "На тъмно" организира и подкрепя редица музикални, спортни и неформални събития и фестивали.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар