Дончо Барбалов: В скъпите квартали живеят и бедни хора. Затова не променяме данъците
Зам.-кметът по финансите на София за залагането на едни и същи проекти в бюджета всяка година, за проблема с детските градини и боклука, както и за бъдещи планове


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Бюджетът на София за 2022 г. за първи надвишава сумата от 2 милиарда лева. Въпреки това акцентите в него са добре познати и чакани от години. Включени са метрото към "Левски-Г" и "Арена Армеец", разширение на булеварди ("Тодор Каблешков" и "Филип Кутев", "Рожен", "Копенхаген"), ремонти на улици и тротоари. Промени в данъците няма да има, а такса смет ще продължава да се плаща по стария и несправедлив начин. Детските градини отново няма да стигнат за всички деца, а модернизацията на "Топлофикация София" ще се отложи заради войната в Украйна и несигурността на газовите доставки.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Положението е стоим стабилно...в блатото.
Цялото интервю на зам. кмета минава в оправдаване защо и как нещо не може да се случи. А София като стандарт е един средно статистически европейски град и изобщо не е беден.
Провалите на това управление са много - зелени площи, градоустройство, сметосъбиране, данъчна политика. Но в транспорта провалът е най-видим.
Изсипват се милиарди в този сектор. Голямата гордост на Фандъкова е метрото, а за последните 10 години пътниците в градския транспорт спада. Хората просто се преместват от автобус към метро, но използването на обществен транспорт не става по-популярно, както се вижда и от задръстванията по кръстовищата сутрин и вечер.
Тикет системата я направиха за своя фирма и откраднаха част от средствата, като подписаха неизгодни анекси с фирмата-изпълнител.
Общинските паркинги, дори през ПЧП, остават мираж. Контролът върху паркирането е никакво. Няма локални наказателни паркинги, а именно те биха дали по-голяма ефкетивност на паяците.
Мога да продължа още доста, но няма смисъл. Колкото по-бързо се разделим с ГЕРБ и ВМРО в Столична община, толкова по-добре.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.