Новият брой:
Какво се случва в държавата

Георги Иванов: Много брандове правят кампании в метавселената само защото е модерно

Глобалният маркетинг директор на Commetric и лектор на конференцията Ecommerce and Retail Summit пред "Капитал"

Иванов описва опитите на KFC и на Boeing за успешно овладяване на криза като неуспешни
Иванов описва опитите на KFC и на Boeing за успешно овладяване на криза като неуспешни
Иванов описва опитите на KFC и на Boeing за успешно овладяване на криза като неуспешни
Иванов описва опитите на KFC и на Boeing за успешно овладяване на криза като неуспешни
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Георги Иванов е глобален маркетинг директор в консултантската компания Commetric, специализирана в областта на медийния анализ и измерване на репутацията. Сред клиентите й са Coca-Cola, Samsung, Verizon, Orange, McKinsey, Citi Bank, Amnesty International и др. Георги Иванов е сред лекторите на тазгодишната конференция Ecommerce and Retail Summit, която ще се проведе на 2 юни 2022 г. В рамките на събитието той ще отговори на въпроса дали рекламното позициониране на брандовете в така нашумялата метавселена представлява реална бизнес възможност за тях или е просто PR активност. Тази година Ecommerce and Retail Summit ще се проведе в Sofia Tech Park в хибриден формат, който позволява и присъствие на живо, и проследяване от дистанция. Билети и повече информация за събитието може да видите на уебсайта му и във фейсбук.

Лекцията ви в рамките на конференцията Ecommerce and Retail Summit ще бъде свързана с комуникацията в метавселената. Защо именно сега стана толкова актуално да се говори за матавселена и да се инвестират пари в нея?


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.