Новият брой:
Образованието: Лунната мисия на България

Иван Георгиев: До пет години може да удвоим обектите на Starbucks в България

Регионалният оперативен директор на веригата за България и Румъния, казва, че приходите тук са на нивата от 2019 г. - около 10 млн. лв.

Очакванията за България са за нарастване на пазара на кафе извън дома с около 3% на годишна база до около 450 млн. евро, прогнозира Иван Георгиев, регионален оперативен директор на веригата за България и Румъния
Очакванията за България са за нарастване на пазара на кафе извън дома с около 3% на годишна база до около 450 млн. евро, прогнозира Иван Георгиев, регионален оперативен директор на веригата за България и Румъния
Очакванията за България са за нарастване на пазара на кафе извън дома с около 3% на годишна база до около 450 млн. евро, прогнозира Иван Георгиев, регионален оперативен директор на веригата за България и Румъния    ©  Надежда Чипева
Очакванията за България са за нарастване на пазара на кафе извън дома с около 3% на годишна база до около 450 млн. евро, прогнозира Иван Георгиев, регионален оперативен директор на веригата за България и Румъния    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Визитка

Иван Георгиев работи повече от 14 години за AmRest, дружество с ресторанти в Централна и Източна Европа, още от навлизането му на българския пазар. Той трупа опит в едни от най-популярните вериги за бързо хранене в света - KFC и Burger King. Професионалната му кариера започва като служител на KFC и се развива до мениджърски позиции в различни отдели. От 2017 г. Георгиев приема поста регионален мениджър на Starbucks за България в дружеството "АмРест кофи", като брандът отново е представен от AmRest в страната. От март тази година той е регионален оперативен директор на Starbucks и за Румъния. Иван Георгиев е бакалавър по "Бизнес администрация" и магистър по "Маркетинг мениджмънт" от Университета за национално и световно стопанство.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    antonst avatar :-|
    Антон Стойков

    Добре, че планът ви е много амбициозен и не дай боже ще добавите нови цели 14 обекта следващите 5 години.

    Нередност?
  • 2
    susedkata avatar :-|
    Любопитната Съседка
    • - 1
    • + 2

    Време е за Starbucks на Летище София. Концесионерът на летището, който вече втора година не прави НИЩО и не инвестира никакви пари в него, можеше вече да е променил целия облик на тази провинциална автогара, ако беше дал площи под наем на няколко глобални бранда. Но, разбира се, ако ние имахме малко акъл, никога нямаше да си подарим летището на най-неподходящия концесионер.

    Нередност?
  • 3
    fbr45306322 avatar :-|
    MyTwoCents
    • - 1
    • + 2

    Не мога да разбера как може някой да пие кафе Старбъкс - изключително скъпо и с ужасен вкус. И това е навсякъде по света. Чист маркетинг и зомбиране. Същото важи и за Макдоналдс.

    Нередност?
  • 4
    lml1451387791484192 avatar :-|
    Dimo Stoyanov

    До коментар [#1] от "Антон Стойков":
    Какво лошо има?

    Нередност?
Нов коментар