Мориц Гръб, Amsterdam Berlin: Скучната реклама е най-големият бизнес риск за агенциите

Основателят и творчески директор на рекламната агенция Amsterdam Berlin пред "Капитал"

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Темата накратко
  • Берлин поддържа спокоен и свободолюбив дух, благодарение на което рекламните агенции могат да привличат добър творчески талант.
  • Не използваме творчеството в рекламата, за да правим луди неща, а за да постигнем комуникационни успехи и да изпълняваме бизнес целите на клиентите ни.
  • Метавселената поставя началото на много различно и може би малко плашещо бъдеще.

Профил

Мориц Гръб е основател и творчески директор на рекламната агенция Amsterdam Berlin. Кариерата му започва като фотограф и режисьор и минава през различни агенции по света, сред които Jung von Matt, Amsterdam Worldwide и Heimat Werbeagentur. През 2016 г. Гръб основава творческата агенция Amsterdam Berlin с офиси в двете европейски столици. Сред клиентите им са Mitsubishi, Asus, Sony, Lufthansa, Aston Martin и др. Мориц Гръб беше сред лекторите на тазгодишния рекламен фестивал ФАРА и говори на тема "Стимулиране на творческо съвършенство". Той беше поканен от българската рекламна агенция B+RED, която проведе с него и дискусионен панел, воден от творческия директор Максим Стоименов.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар