Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
СО МАТ ще стане изцяло частна най-вероятно още тази година. През миналата седмица министърът на транспорта Вилхелм Краус каза, че не вижда смисъл във фирмата да има държавно участие, защото никъде в света нямало държавна товарна автофирма. В момента държавата притежава около 42% от дружеството, продажбата на които ще бъде организирана от Агенцията за приватизация.
През 1994 г. 55% от капитала на СО МАТ станаха собственост на Willi Betz Internationale Spedition (собственост на Вили Бец) срещу 55 милиона долара и задължение за погасяване на задълженията на фирмата. През ноември 1996 г. работниците и служителите във фирмата купиха 3.34% от акциите за около 105 млн. лева.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.