Хлъзгав път пред Daimler Chrysler
Финансовите проблеми ще се решават с икономии, продажби и производство на евтини автомобили
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Една от иконите на автомобилния сектор - DaimlerChrysler, изпадна в странната ситуация да отчита печалби, а половината от нея - Chrysler, да трупа загуби.
Във връзка с това главният финансов директор на германско-американската компания Бодо Уебер не изключи възможността да се потърси купувач за американската половина Chrysler, без да разкрива повече подробности за бъдещето на знаковия американски автомобилостроител. За третото тримесечие на 2006 г. DaimlerChrysler обяви нетна печалба от 680 млн. долара, което дава основание да се прогнозира, че за цялата година нетната печалба на групата ще е 6.29 млрд. долара, твърдят от специализирането издание Еmerging Markets Daily News. В същото време поделението Chrysler записа загуби от 1.47 млрд. долара за третото тримесечие, след като през същия период на 2005 г. е било на печалба с 393 млн. долара. На американския пазар автомобилостроителите от САЩ бързо трупат загуби заради инвазията на азиатски производители, чиито коли са предпочитани от потребителите. Загубите на Chrysler се компенсират в рамките на групата главно от поделението за производство на автомобили Mercedes.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
5 коментара
Gospogha Semkowa e dosta dale4 ot istinata! Ne znam ot kade e prepisala tazi statija, no e smeshno da prawi (prepiswa) komentar bez da pro4ete poslednite analizi za kompaniata. Sledwastia pat njama da e losho da se infomira za razwitieto prez poslednite godini i da pro4ete kakwi sa strategi4eskite planowe za badesteto! I togawa da pishe i informira 4itatelite na Capital!
"Spasenieto e w Kitaj" :-) A ako ne stane w Kitaj, kakwo ste prawim?? Ste uwolnim 300.000 sutrdnizi?
Manager ot DaimlerChrysler AG
Do Gornia: tova go pi6e6e v WSJ predi 2 meseca. nikoi ne krie 4e Crysler sa zatanali v lainata do u6i. moje da proveri6 i v edmunds za rating
Statiata e 1:1 ot Wall Street Journal ot predi mesec, 2
До #3
Ако статията беше "1:1 от Wall Street Journal от преди месец, 2" вместо Боряна Семкова, щеше да пише Wall Street Journal :-)) Иначе действащите лица и фактите в тази автомобилна драма са едни и същи - независимо кое издание информира за тях и независимо на кого се харесват или не те. И, апропо, точно Wall Street Journal през последните месец-два има поне пет статии на тази тема, да не говорим за десетки други вестници, списания, инвестиционни и автомобилни специализирани издания, които са наши потенциални източници :-)))
Ми на мене специално ми е много любопитно за тези години откак се сляха двете компании, мерцедес какво точно спечели? За мене това си точно за приказката "Здрав болен носи" ама да са мислили като е трябвало;)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход