Строй се, преброй се!
Nielsen Online, агенция за уеб-пийпълметрия, ще анализира интернет-пазара у нас в партньорство с осем български компании
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Интересуват ли ви данните за аудиторията на любимите ви сайтове? Повечето хора вероятно ще отговарят с не. Ако обаче искате да рекламирате в интернет, тази информация може да се окаже жизненоважна за вас. Възможността да знаете профила на средния посетител на вашата уебстраница е безценна. Тя ще ви помогне да анализирате своето съдържание най-адекватно и да привлечете рекламни бюджети по най-ефективния начин.
С това убеждение осем български компании тази седмица подписаха договор с пийпълметричната агенция Nielsen Online за изграждане на единна система за измерване на интернет пазара у нас. Основателите са "Нет Инфо БГ", "Мейл БГ", "Икономедиа" (издател на вестниците "Капитал" и "Дневник"), "Инвестор БГ", "Уеб медия груп", "Синера", "Дарик нюз" и "Санома Блясък". Тези компании притежават повече от половината пазар на онлайн реклама у нас и са собственици на много сайтове от висшата лига доставчици на съдържание като abv.bg, vbox7.com, start.bg, investor.bg, mail.bg, capital.bg, dnevnik.bg, news.bg, elmaz.bg, dariknews.bg, rozali.com и още много други. От своя страна Nielsen Online е сред глобалните лидери в проучването на уебнавиците на потребителите и има силни позиции на няколко континента.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
5 коментара
Защо ми се струва, че някой се опитва да сложи ръка и на и-нет рекламата?
Кой се опитва да бъде виртуалният Красимир Гергов?
Поне трима от участниците в споразумението само наливат пари в проектите си (ако имат осезаеми приходи, те със сигурност на са от пряка реклама в И-нет). Та, тези тримата на загуба ли ще работят? Или някой плаща за хубава фасада?
Любопитство: кой стои зад Вас?
Приятелю, Нетинфо губи позиции. Излизат все по-интересни проекти, които още не са купили. А в момента Easytrader дърпат много. Чух, че и друга подобна система се прави... Google adsense също дърпа много реклама. В същото време mail.bg и abv.bg са златната мина за лична информация. Не знам дали няма да ползват от там информация кой си. Разбира се, надеждата ми е да се ползва само възраст, пол, град.
Но при наистина огромна промяна на пазара и все по-явното изместване на големите няма как да не правят такива опити да запазят позициите си.
Това за мен си е опит да оправдаят многократно завишените цени на рекламни услуги сравнени с тези предлагани от операторите на съдържателно насочената реклама.
А успеваемост и при двата вида оператори няма да има докато рекламодателите не си осигурят грамотни маркетинг специалисти от тяхна страна.
А сега дали ще умрат "мъртвите души" от прехвърлянето на посетители от един сайт на друг чрез pop up прозорци?
Забелязахте ли , 4е Капитал е махнат от раздела Медии на Гювеч
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.