Шесторъката поща

Държавното дружество планира да развива нови услуги с помощта на частни инвеститори

Пощенските услуги в България често се свързват със загубени пратки, картички за Великден, пристигнали през юни, и бавно действащи и намръщени служители. Държавното дружество обаче има потенциал да промени този изграден през годините имидж, а отскоро - и огромно желание да се развие и модернизира.

Компанията възнамерява да завзема нови пазарни ниши и да разширява обхвата на дейността си. Такъв поне е планът на изпълнителния директор на "Български пощи" Енцислав Харманджиев. За целта се предвижда преструктуриране на дружеството, което по думите му не може да остане в досегашния си вид, ако иска да отговори на динамично променящия се пазар. Проектът за реорганизацията във фирмата се разработва в момента от мениджърите на компанията и е част от стратегията за развитие на държавните пощи до 2012 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    Nick

    незнам този изпълнителен директор колко го е мъдрил този план ма защо не вземат да разделят компанията на 12 или по добре на 24 части, няма такова планиране и програма за развитие на дадена фирма!!!!!!!!!

    Нередност?
  • 2
    Avatar :-(
    Хитър Петър

    Мине не мине време и излизат тежки, хвалебствени и може би поръчково написани статии за великите дела в Български пощи. Трябва да се чете между редовете. Всичко е много просто - има забрана за приватизация на пощите и новата хитроумна вратичка е през някакви дружества с "публично частни партньорства". Хитро.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал