Шесторъката поща
Държавното дружество планира да развива нови услуги с помощта на частни инвеститори
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Пощенските услуги в България често се свързват със загубени пратки, картички за Великден, пристигнали през юни, и бавно действащи и намръщени служители. Държавното дружество обаче има потенциал да промени този изграден през годините имидж, а отскоро - и огромно желание да се развие и модернизира.
Компанията възнамерява да завзема нови пазарни ниши и да разширява обхвата на дейността си. Такъв поне е планът на изпълнителния директор на "Български пощи" Енцислав Харманджиев. За целта се предвижда преструктуриране на дружеството, което по думите му не може да остане в досегашния си вид, ако иска да отговори на динамично променящия се пазар. Проектът за реорганизацията във фирмата се разработва в момента от мениджърите на компанията и е част от стратегията за развитие на държавните пощи до 2012 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
незнам този изпълнителен директор колко го е мъдрил този план ма защо не вземат да разделят компанията на 12 или по добре на 24 части, няма такова планиране и програма за развитие на дадена фирма!!!!!!!!!
Мине не мине време и излизат тежки, хвалебствени и може би поръчково написани статии за великите дела в Български пощи. Трябва да се чете между редовете. Всичко е много просто - има забрана за приватизация на пощите и новата хитроумна вратичка е през някакви дружества с "публично частни партньорства". Хитро.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход