Онлайн маркетингът настъпва

Пазарът на интернет реклама в страната се оживи

Онлайн компанията &quot;Дир.БГ&quot; с изпълнителен директор Владимир Жеглов вероятно разчита да вдигне цената си след пускането на Direct<br />
Онлайн компанията &quot;Дир.БГ&quot; с изпълнителен директор Владимир Жеглов вероятно разчита да вдигне цената си след пускането на Direct<br />
Онлайн компанията &quot;Дир.БГ&quot; с изпълнителен директор Владимир Жеглов вероятно разчита да вдигне цената си след пускането на Direct<br />    ©  ЦВЕТЕЛИНА НИКОЛАЕВА
Онлайн компанията &quot;Дир.БГ&quot; с изпълнителен директор Владимир Жеглов вероятно разчита да вдигне цената си след пускането на Direct<br />    ©  ЦВЕТЕЛИНА НИКОЛАЕВА

Сякаш напук на кризата, обхванала финансовите пазари, онлайн рекламата в България продължава да расте. И то бурно. Това разкриват прогнозите в рекламния сектор. Тази индустрия работи по два модела - продажба на излъчвания на банери (pay-per-view) и натискания върху платени линкове (pay-per-click). В момента нови проекти набират скорости в двете направления.

Първият проект е сътрудничеството между гиганта Yahoo и онлайн предприятието "Инвестор.БГ", обявено тази седмица. Българската фирма ще доставя рекламни банери в електронната поща Yahoo Mail, както и в останалите услуги и сайтове на американската компания. Сред тях е платформата за изпращане на съобщения в реално време Yahoo Messenger и още много други. Банерите ще бъдат показвани само на посетители от България.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-P
    А. Георгиев &quot;Най-големите смешки в събота сутрин&quot;

    Искрено се смея на:
    * "онлайн рекламата в България продължава да расте... бурно... Това разкриват ПРОГНОЗИТЕ в рекламния сектор."
    * "продажба на излъчвания на банери (pay-per-view) и натискания върху платени линкове (pay-per-click)" - никой ли не продава банери на РРС?
    * "онлайн ПРЕДПРИЯТИЕТО "Инвестор.БГ" - предлагам Любо Леков за "Герой на труда", а на А. Г. да ползва "онлайн групата "Инвестор.БГ".
    * "Българската фирма ще ДОСТАВЯ рекламни банери в електронната поща Yahoo Mail" - 2 контейнера за този месец, 3 за следващия, и т.н. - предлагам на А. Г. "ще продава рекламни банери".
    * "Тук имаме силни позиции", коментира за "Капитал" Марвин Лиао" - и по-силни можеше да са, ако Yahoo Mail имаше превод на български (например "новобранецът" Gmail има).
    * "Според източници от сектора обаче тези числа може би са леко завишени." - аха, да пробваме за начало с делене на 2, може и с 4.
    * "...в чието портфолио от сайтове до момента нямаше електронна поща. С рекламен носител като Yahoo Mail компанията ще покрива и тази ниша." - бе май не се споменава за локализиране на Yahoo Mail? Или А. Г. не е разбрал нещо, или не е разбрал нищо.
    ...

    От втората част - пак най-доброто:
    * "... с които Dir са сключили договори, ... [е] порталът dir.bg и други."
    * "Direct е ограничена единствено за територията на страната, като рекламодателите плащат само когато интернет потребители с български ПРОИЗХОД кликват върху техните линкове." - ми аз, кат' съм цигане, и кат' накликам платения линк, ш' върнат ли парите на малките и средни фирми?
    * [следващото изречение] "Това издава сериозна заинтересуваност у посетителите от рекламирания продукт или услуга." - аха, ти на мен, цигането, сичкото ми дай, я съм сериозно заинтересуван.
    * "Засега наистина Direct изпитва трудности с точното таргетиране, но това може да се обясни също с малкия брой рекламодатели в момента." - догадката на автора май е, че като станат повече рекламодателите, все някой ще е нацелил таргета?

    ... а можеше да е само no comment

    Нередност?
Нов коментар