

Маргарита Боева*

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
В сравнение със западноевропейските държави, САЩ и Япония България е значително назад като проникване на интернет. При нас потреблението на новата медиа е малко над една трета от населението, докато в тези страни е повече от две трети. На Балканския полуостров обаче страната ни е сред лидерите наред със Словения и Хърватия. По-нисък е делът на проникване в Гърция, Турция, Сърбия и т.н. Дял на потребление около и над една трета от населението беше едно от необходимите условия за Nielsen Online да прояви интерес към установяване на своите метрики в България.
През последните две години проникването на интернет се увеличава със значителни темпове. Може да се очаква, че до две години уебпотребители ще бъдат повече от половината българи.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.