Бизнесът с авточасти мина на ниска предавка
Повечето български производители губят от кризата, но има и печеливши


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
"Трудно е да тичаме бързо в момент, когато всички бягат като от пожар. По-лесно е да стигнем пред другите, когато те стоят на едно място!" С тези думи главният изпълнителен директор на Cefin Holding Стефано Албароса образно аргументира намерението на компанията му, която е дилър на камионите Iveco, да инвестира над 2.1 млн. евро в български завод за автомобилни надстройки точно сега. Всичко това се случва в момент, когато автомобилната индустрия на Стария континент се тресе. Тя е сериозно засегната от спада на търсенето, финансовата криза и новото европейско законодателство за намаляване на автомобилните въглеродни емисии, които трябва да спаднат с 18% до 2012 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
ами ако имахме завод, като румъцните... На тях да не би да им е зле, а?
Интересни заглавия в този брой
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.