Бизнесът с авточасти мина на ниска предавка

Повечето български производители губят от кризата, но има и печеливши

Преди малко повече от година &quot;Джонсън контролс&quot; увеличи производствените си мощности в България. Кризата може да стопи оптимизма на компанията. <br />
Преди малко повече от година &quot;Джонсън контролс&quot; увеличи производствените си мощности в България. Кризата може да стопи оптимизма на компанията. <br />
Преди малко повече от година &quot;Джонсън контролс&quot; увеличи производствените си мощности в България. Кризата може да стопи оптимизма на компанията. <br />    ©  Анелия Николва
Преди малко повече от година &quot;Джонсън контролс&quot; увеличи производствените си мощности в България. Кризата може да стопи оптимизма на компанията. <br />    ©  Анелия Николва

"Трудно е да тичаме бързо в момент, когато всички бягат като от пожар. По-лесно е да стигнем пред другите, когато те стоят на едно място!" С тези думи главният изпълнителен директор на Cefin Holding Стефано Албароса образно аргументира намерението на компанията му, която е дилър на камионите Iveco, да инвестира над 2.1 млн. евро в български завод за автомобилни надстройки точно сега. Всичко това се случва в момент, когато автомобилната индустрия на Стария континент се тресе. Тя е сериозно засегната от спада на търсенето, финансовата криза и новото европейско законодателство за намаляване на автомобилните въглеродни емисии, които трябва да спаднат с 18% до 2012 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове