Бърбън по италиански
Френският производител на алкохол Pernod Ricard намалява дълговете си чрез продажбата на марката Wild Turkey на Campari


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
"Магазинът е затворен", с тези думи изпълнителният директор на Pernod Ricard Пиер Принге през февруари сложи края на политиката на експанзия на френския алкохолен гигант. През последните 30 години компанията се разрастваше с невероятни темпове чрез покупката на едни от най-известните марки алкохол в света, за да се превърне във втората най-голяма група в сектора след Diageo. В портфолиото на Pernod Ricard са имена като Chivas, Jameson, Beefeater, Havana Club и последната голяма придобивка - водка Absolut. Сега Принге започна точно обратна стратегия чрез раздяла с активи.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Е аз пък съм един лоялен клиент на Дивата Пуйка! В хладилника винаги има по една (предимно 101), и изпразни ли се - купувам нова. Не съм забелязал да има криза в консумацията на алкохол тука (САЩ)...ама какво ли знам аз
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.