

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Технологичният сектор се нуждае от своите евангелисти. Дори и знаковите фигури обаче в един момент трябва да се оттеглят. Тогава започва трудното и дълго търсене на подходящ наследник. Местният казус беше кой ще замени Виктор Пенев, изпълнителен директор на "Нет инфо.БГ", една от първите компании на онлайн пазара. Отговорът дойде тази седмица и се казва Красимир Янев.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Велико!Браво!
Откъде намерихте "неофициалната" информация, че тази фирмица струвала 20 млн. евро? Ако оборотът й е 5 млн. лева, никой фонд не би платил 40 млн. лева, или 8 пъти оборота! 8 пъти печалбата може би сте имали предвид.
Абе човече при ценообразуването понякога няма логика.Има много други фактори които могат да формират цената:влияние,уникалност, ехнологии,ноу-хау.Как ютюб.ком,без да е бил на никаква печалба 2006 г. е продаден на гугъл за 1,6 млрд.долара,как сайта фотобукет.ком е продаден на нюз корпорейшън за 250 000 000 долара,как еди кой си нейзвестен футболист от Бразилия примерно го купуват от Барса примерно за 10 млн.евро,а?
Аз съм съгласен с поголямата част от статията и най вече с това че когато имаме правилната огранизация и управленски качества нещата се случват.
@3
Съгласен съм с теб защото не винаги цената на един бизнес се определя от от неговите показатели и неговата бъдеща печалба (Капитал писа наскоро по ?), (пък и не винаги те отчитат всички фактори.) именно примерите които си дал показват това.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.