Business Week - 2009 г. не е 1929 г.

Легендарното списание е пред фалит и спешно си търси купувач

Повечето бизнес списания увеличиха аудиторията си, но това не доведе до подобряване на финансовото им състояние 
Повечето бизнес списания увеличиха аудиторията си, но това не доведе до подобряване на финансовото им състояние     ©  Bloomberg
Повечето бизнес списания увеличиха аудиторията си, но това не доведе до подобряване на финансовото им състояние 
Повечето бизнес списания увеличиха аудиторията си, но това не доведе до подобряване на финансовото им състояние     ©  Bloomberg

Икономическите и финансовите новини никога не са били толкова четени и търсени от хората както днес, в разгара на глобалната криза. Но тази популярност на бизнес медиите по света не означава, че всички те процъфтяват. По-скоро е точно обратното... Типичен пример за трудностите в сектора е съдбата на легендарното списание Business Week (BW). Роденото през 1929 г. издание, макар и невръстно, оцеля през Голямата депресия, но 80 години по-късно бъдещето му е повече от несигурно. А издателят му McGraw-Hill нае услугите на инвестиционната банка Evercore, която вече търси купувач на списанието.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се