От "За тебе е" до "Всичко, което ни свързва"

БТК, "Вивател" и 2be се обединяват под марката "Виваком"

Александър Димитров, търговски директор на &bdquo;Виваком&ldquo;, очаква до края на октомври всички магазини на телекома да са ребрандирани<br />
Александър Димитров, търговски директор на &bdquo;Виваком&ldquo;, очаква до края на октомври всички магазини на телекома да са ребрандирани<br />
Александър Димитров, търговски директор на &bdquo;Виваком&ldquo;, очаква до края на октомври всички магазини на телекома да са ребрандирани<br />    ©  Надежда Чипева
Александър Димитров, търговски директор на &bdquo;Виваком&ldquo;, очаква до края на октомври всички магазини на телекома да са ребрандирани<br />    ©  Надежда Чипева

Тази година е специална за българските мобилни оператори. Насищането на пазара на безжична телефония принуди и трите големи играча да направят промени в своята корпоративна идентичност - къде козметични, къде по-сериозни. "Мобилтел" преобрази логото си в триизмерен знак, "Глобул" смени своя слоган, който оттук нататък ще е "Нашият свят си ти". Очакваше се най-голямата промяна да се случи на бившия държавен телеком БТК. От този четвъртък това вече е факт и компанията е с ново име - "Виваком".

"Виваком" е марката, под която обединените БТК, "Вивател" и 2be ще продават своите продукти и услуги. "Нашите клиенти все повече имат необходимост от атрактивни технологични предложения, обединяващи всички услуги – фиксирани, мобилни и интернет. Създаването на една марка, която ги обединява, е най-добрият подход за привличане и задържане на клиентите", каза за "Капитал" Бернар Москени, главен изпълнителен директор на "Виваком".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
47 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-?
    мрсн
    • - 4
    • + 59

    http://www.vivacom.com/en/

    http://www.vivacom.bg/

    прилики в логото? :)



    Нередност?
  • 2
    Avatar :-|
    korektor
    • - 5
    • + 31

    обикновенни крадци на интелектуална собственост!!!

    Нередност?
  • 3
    com_marques avatar :-P
    Comandante Marques
    • - 10
    • + 13

    след като Орбител им разковаха "бетака"-то в онази реклама с тарифите, беше належащо да се сменя този дърт, брадясал бранд, заварен още от соц-а. После и Мтел добавиха щрихи със свадливата леля и ги наместиха там, откъдето и досега не могат да се измъкнат - в образа на скърцащ стар монополист, където нищо ново не става.

    Нередност?
  • 4
    Avatar :-|
    Xopx
    • - 3
    • + 29

    Мишето Калайджиева, която от Глобелс отиде в БТК за 20 000 лв. заплата, не и дошло на акъла да провери в Гугъл тази марка, а то взело че и същия бранд, в това число и цветовете са на друга компания. Жалко, защото намерението беше добро, но реализацията - плачевна! Очаквам пресцентъра на там, както се казва БТК сега, незабавно да оповести уволнените висши "мениджъри" поименно: 1. Михаела - от снимките, 2. всички останали по редичката.

    Нередност?
  • 5
    Avatar :-|
    Zamen
    • - 6
    • + 2

    До коментар [#2] от "korektor":
    Да бе, да - ама аса най-яките на пазара кифли :-)

    Нередност?
  • 6
    ivoapostolov avatar :-P
    ivoapostolov
    • - 1
    • + 32

    Публицис Марк имат много добър криейтив :)
    Бахти копи/пейста, че и компанията даже е със същото име.

    Нередност?
  • 7
    Avatar :-|
    рекламен манагер
    • - 3
    • + 9

    "Зад тебе е всичко което ни свързва"...
    идеално пасва :)

    Нередност?
  • 8
    spas_slivkov avatar :-|
    spas_slivkov
    • - 2
    • + 18

    пълни некадърници в маркетинговия отдел + бездарна агенция = ребрандинга на БТК-то на културата

    Нередност?
  • 9
    Avatar :-|
    ПР
    • - 2
    • + 27

    Ще бъде голямо безобразие, ако това нагло рекламно плагиатство се размине без последствия. Въпреки, че в тази тъмна балканска провинция всякакви безобразия са възможни. Голяма поука за компаниите, предоверяващи се на нахални бездарници рекламисти като тези от Публисис! Всеки, който е работил с тях знае, че са безидейни, мързеливи, самодоволни и високомерни. И всичко това облечено в огромни такси за обслужване!

    Нередност?
  • 10
    Avatar :-P
    завзек
    • - 1
    • + 11

    Засега е ясно, че няма оригиналност и новаторство в ребрандирането на този телеком. Интересно колко пари са похарчени за този неуспешен проект?

    Нередност?
Нов коментар