От "За тебе е" до "Всичко, което ни свързва"
БТК, "Вивател" и 2be се обединяват под марката "Виваком"


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Тази година е специална за българските мобилни оператори. Насищането на пазара на безжична телефония принуди и трите големи играча да направят промени в своята корпоративна идентичност - къде козметични, къде по-сериозни. "Мобилтел" преобрази логото си в триизмерен знак, "Глобул" смени своя слоган, който оттук нататък ще е "Нашият свят си ти". Очакваше се най-голямата промяна да се случи на бившия държавен телеком БТК. От този четвъртък това вече е факт и компанията е с ново име - "Виваком".
"Виваком" е марката, под която обединените БТК, "Вивател" и 2be ще продават своите продукти и услуги. "Нашите клиенти все повече имат необходимост от атрактивни технологични предложения, обединяващи всички услуги – фиксирани, мобилни и интернет. Създаването на една марка, която ги обединява, е най-добрият подход за привличане и задържане на клиентите", каза за "Капитал" Бернар Москени, главен изпълнителен директор на "Виваком".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
47 коментара
http://www.vivacom.com/en/
http://www.vivacom.bg/
прилики в логото? :)
обикновенни крадци на интелектуална собственост!!!
след като Орбител им разковаха "бетака"-то в онази реклама с тарифите, беше належащо да се сменя този дърт, брадясал бранд, заварен още от соц-а. После и Мтел добавиха щрихи със свадливата леля и ги наместиха там, откъдето и досега не могат да се измъкнат - в образа на скърцащ стар монополист, където нищо ново не става.
Мишето Калайджиева, която от Глобелс отиде в БТК за 20 000 лв. заплата, не и дошло на акъла да провери в Гугъл тази марка, а то взело че и същия бранд, в това число и цветовете са на друга компания. Жалко, защото намерението беше добро, но реализацията - плачевна! Очаквам пресцентъра на там, както се казва БТК сега, незабавно да оповести уволнените висши "мениджъри" поименно: 1. Михаела - от снимките, 2. всички останали по редичката.
До коментар [#2] от "korektor":
Да бе, да - ама аса най-яките на пазара кифли :-)
Публицис Марк имат много добър криейтив :)
Бахти копи/пейста, че и компанията даже е със същото име.
"Зад тебе е всичко което ни свързва"...
идеално пасва :)
пълни некадърници в маркетинговия отдел + бездарна агенция = ребрандинга на БТК-то на културата
Ще бъде голямо безобразие, ако това нагло рекламно плагиатство се размине без последствия. Въпреки, че в тази тъмна балканска провинция всякакви безобразия са възможни. Голяма поука за компаниите, предоверяващи се на нахални бездарници рекламисти като тези от Публисис! Всеки, който е работил с тях знае, че са безидейни, мързеливи, самодоволни и високомерни. И всичко това облечено в огромни такси за обслужване!
Засега е ясно, че няма оригиналност и новаторство в ребрандирането на този телеком. Интересно колко пари са похарчени за този неуспешен проект?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.