Магистрала "Тракийско съкровище"
Строителните фирми поискаха да изграждат магистрала "Тракия", но са притеснени от суровите условия на държавата


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
В ранния следобед на 12 януари конферентната зала на агенция "Пътна инфраструктура" напомняше на мотриса в пекинското метро в час пик. С тази разлика, че в ръцете на повечето опитващи да се натъпчат в залата имаше фотоапарати, камери, стативи или диктофони.
Централното място в цялата композиция от хора и светкавици беше отредено на осем кашона с различна големина, опаковани грижливо в разноцветна амбалажна хартия. В тях се съдържаха офертите на осемте компании, решили да кандидатстват в конкурса за изпълнител на отсечката от магистрала "Тракия" между Стара и Нова Загора (лот 2).
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
17 коментара
Освен условието за археологическите разкопки, всички останали критерии изглеждат справедливи.
"Друга [...] клауза, която стряска строителните компании, е гаранцията за качествено изпълнение, която важи пет години след завършването на строителството и е в размер на 5% от стойността му."
Искам да стисна ръката на този, който се е сетил да включи това.
Айде бе хора,време беше...Писна ми да ходя до Бургас за 6 часа!Затова сега пожелавам късмет на участниците и дай Боже най-сетне да стане!!!
tova e ot b.b.
До коментар [#2] от "Анонимен":
Съгласен съм! Росен май ще се окаже една приятна изненада.
Браво на новото правителство затегнали са нещата.
Искрено се надявам тази магистрала да бъде построена през това столетие. През последните 20 години хората построиха пътища, градове, влакове които се движат със 200 км/ч, а ние една магастрала не можем да построим. Срамота.
Плевенлиев,
за се изрежат възможностите за обжалване от ТУРЦИТЕ за следващите търгове.
-Ако може да се направи следното:
1. Който закупи и подаде документи за търга да няма право да завежда дела
срещу правилата и начина на провеждане на търга. (Мосля че, можете да изготвите документи който да бъдат удоберни от ЕС, нали искат резултати)
2. Незакупили тръжна документация нямат отношение към търга.
За да вържете гащите, дайте документите за търга в ЕС за удобрение
и турските претенции у лево в зародиш.
До коментар [#8] от "Al Bundi":
Бе ти нУрмален ли си бе? Обжалват не турци, а хървати и немци. Българите и те искаха да Убжалват, но ... не посмяха.
До коментар [#7] от "Anton K":
Ами ние в Северна България, какво да кажем като не е стартирана нито една?
Сега с европейски фондове правителството започва строителство на 4 магистрали едновременно (Люлин, Тракия, Марица, Струма), а в Северна България нищо! Концесия на АМ Хемус така и не се вижда.
Скоро освен делението между бедни и богати, нищо чудно да се появи и такова на Северна България и Южна България.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.