

Силвия Радославова

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Ако за почти всички браншове думата оптимизация в последната година означаваше съкращения на разходи, то за повечето аутсорсинг компании в България нейният смисъл беше друг - повече бизнес. При тях се запази тенденцията на растеж – повечето фирми удвоиха бизнеса си, появиха се нови клиенти, увеличи се броят на служителите, разшири се обхватът на предлаганите дейности.
България, изглежда, се наложи като добра дестинация на световния аутсорсинг пазар. И настоящето, и бъдещето изглеждат почти добре. Наетите кадри в сектора са нараснали значително през миналата година, според данни на индустрията. Търсенето на хора е факт и днес, а при нарастващата безработица служители се намират по-лесно, което може да бъде добро основание за замразяване на разходите за работни заплати. Фирмите за аутсорсинг бяха и един от малкото активни играчи при сключването на сделки за наем на недвижими имоти през 2009 г., като имотният бранш продължава да разчита на растежа им, за да запълни празните си офис сгради. Предизвикателството пред центровете за обслужване на клиенти сега е да разнообразят услугите си така, че да устоят на нарасналата нужда на големите компании да изнесат някои дейности или да прехвърлят конкретни проекти в по-евтини държави.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
... sega neka vnimatelno prochetat tova horata ot Kapital. Interesno zashto ne pitate predi da pishete? proverqvajte be hora!?!? 2010-ta sme, ne e tolkova trudno.
V BG HP ima dve strukturi - ednata e tyrgovski office a drugata e GD. Iravan Hira e manager NA TYRGOVSKIQ OFFICE i rykovodi ne poveche ot 80 HP glavi (povecheto prazni) .... ako priemem 2100 za obshtiq borj robi na HP v BG to pone 400 ot tqh de facto i DE JURE sa slujiteli na drugi companies (primerno Sofica i Adecco). Osnovnite griji na managera Hira v BG se svejdat do tova da s prodavat kashoni sys syrvyri, storage i bezumno skyp support. Tyrgovskiq office na HP v BG NQMA NITO EDIN $ OS BUSINESS I NE ZNAM DALI NQKOGA SHTE IMA IZOBSHTO. Ako iskahte da popitate nqkoj ot HP za outsourcing moje bi shteshe da e po udachno da se obadite na Ivaylo Dekov ... ili Momtchil Todorov ili Miroslav Valtchanov. V krajna smetka mnogo lesno bihte mogli da proverite ot citiranoto chislo 2100 kolko vsyshtost sa HP slujiteli. A naj dobre da se setite da popitate nqkoj ot segashnite general gubernatori kolko ot tezi hilqdi "glavi" shte ostanat tuk sled 3 ili 4 godini i kolko ot tqh shte premstqt v India ili China primerno. Smeshno e tova - da pitate Hira za outsourcing-a e vse edno da pitate kakvo misli Bojko Borisov za Norwegian literature .... aman ot 2D PR ...
Работил съм за Сайтел в Канада. Един от най-добрите ми работодатели от гледна точка на обучение на персонала и предлагане на качествена услуга на клиентите. Обаче, това е работа за ученици, студенти и хора с неголеми амбиции. Парите к/о плащат са малко, възможностите за професионално израстване - почти никакви.
http://www.linkedin.com/companies/241360/CallPoint +New+Europe
Median Age - 25 years
Male - 35%
Female - 65%
Мъррррр, ще взема да се запиша и аз в таз компания.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.